Obserwatorzy

poniedziałek, 26 sierpnia 2019

Kotek *

                                  Długo szukałam tego wzoru , bo chciałam aby kot był bardzo podobny
                                                 do żywego  kota Ani , mojej koleżanki z nad morza   :)
                                       No i znalazłam !! Zamówiłam , wykleiłam i dałam do oprawy .
                                            Kotek - obraz jest prezentem na Urodziny dla Ani ,
                                           mam szczerą nadzieję , że się spodoba portret jej kota ! 
















                           Jest czas letnio - wakacyjny to pocztówek dostaje masę  * Dziękuję *

OD ELIZY 


                                                                                     OD BOŻENY
 

                                                                                  OD GOSI
 


                    Końcówka wakacji u nas bardzo  słoneczna z czego się ogromnie cieszę :))

31 komentarzy:

  1. Prześliczny obrazek z kotkiem. Powiedz mi, czym utrwalasz naklejone diamenciki. Słyszałam, ze niektórzy lakierują lub żywicują i dopiero wtedy oprawiają. Bo po jakimś czasie klej puszcza i diamenciki odpadają. Ja mam gotowy obrazek i nie wiem czym go zakonserwować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lakieruje , ale po wyklejeniu obrazka obciążam go na kilka dni np.książkami :)

      Usuń
  2. O rany. Jaki śliczny kotek. Kocham koty. 😊 ♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuowny obrazek i jak pięknie kolorki dobrałaś....

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że kartka od Bożenki dotarła😁
    Kotek dla miłośników- idealnym prezentem 🐱
    Zapraszam, pozdrawiam😁❤️🌻

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kotek! rewelacyjny prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotek był wymagający ale warto było się napracować. Wyszedł rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeuroczy kotkowy obrazek, na pewno będzie wspaniałym prezentem! Piękne też pocztówki otrzymałaś... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodki ten kotek.:)
    Nadrabiam po szpitalu zaległości blogowe.
    Pozdrawiam Cię Beatko ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie ci wyszedł,jak żywy

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kotek , na pewno koleżanka będzie zachwycona. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy kotek, jak żywy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały ten kotek, świetny prezent zrobiłaś koleżance, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kocisko na pewno sie spodoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały obrazek! Faktura koralików nadała mu puszystości.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny! I do tego z koralików - chylę czoła!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki słodziak :) podobny do mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny prezent . Kociak jak prawdziwy

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny kotek. Jak żywy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale słodki kociaczek, Beatko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczarował mnie ten kotek jest cudowny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczy kotek, wygląda jakby mrugał oczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny kotek, super prezencik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny koteczek, tak z ciekawości, co robisz z tymi wszystkimi kartkami - masz jakieś pudełko gdzie je przechowujesz czy klaser?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , mam dwa śliczne pudełka, ale pomału się zapełniają:)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)