Obserwatorzy

środa, 4 września 2019

Autorska biżuteria dla mnie

                 Będę się powtarzać , ale uwielbiam ręcznie robioną biżuterię i mam jej całe pudełko.
                 Dlatego jak zobaczyłam autorską biżuterię  od Janeczki  w zabawie " Podaj dalej "...
                   oniemiałam z wrażenia , z niecierpliwością rozpakowywałam biżutki i z miłą 
                     chęcią je przymierzyłam , przeglądając się w lusterku jak próżna kobieta !! 
                           Ale kto oparł by się tak cudownej biżuterii ?? No pytam się kto  ???
                      Frywolitkowy komplecik jest jak dla mnie , no i kolor mi pasuje  bardzo.
                  Jance dziękuję serdecznie za prezent , a teraz zapraszam kolejne dwie osoby 
                          do naszej blogowej zabawy . Zasady pewnie znane są  :)) 









                                                               Zachwycająca biżuteria , prawda ? 


                                                                Kolejne pocztówki do kolekcji :)
                                     
                                                                              OD AGATY 



                                                                              OD MONIKI
 

 

22 komentarze:

  1. Super prezent, świetnie prezentuje się na serwetce, taką samą podarowałam Janeczce w mojej zabawie"Podaj dalej "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Twoja serwetka Marylko,posłużyła mi do zdjęć:)

      Usuń
    2. Wiem że Elizie też taką wysłałam i Janeczce i jeszcze dwóm innym osobom,to tylko taka zbieżność, nie miałam nic złego na myśli ❤️

      Usuń
  2. Bardzo piękna biżuteria, Janeczka mega utalentowana kobieta. :) Sama bardzo bym się ucieszyła. Serwetka też piękna, ileż tu utalentowanych kobiet, ileż inspiracji. :) Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Janeczka tworzy piękną biżuterię. Cudny prezent , pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna jest.Ja również posiadam bizuterię od Janeczki, z koralików i chętnie ja nosze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biżuteria, serwetka także.
    Nie znam zasad Waszej zabawy - wymiany...
    Pozdrawiam Cię serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko biżuteria frywolitkowa zawsze jest zachwycająca, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Janeczka znana jest z cudnych rzeczy, które robi!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne frywolitki dostałas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałości Beatko! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna biżuteria, w cudnych kolorach!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beatko, biżuteria jest po prostu wspaniała.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudowny prezencik otrzymałaś :) kocham frywolitkę, jest w niej coś z magii lodu :) delikatne, kruche i piękne! Beatko kochana zapraszam Ciebie i Twoją córeczkę do mojego szkolnego wyzwania :) -> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/09/na-uniwersytecka-nute.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Frywolitkowa biżuteria ma wyjątkowy styl, piękna jest:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda, ta biżuteria jest bardzo gustowna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza frywolitkowa biżuteria!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza biżuteria. Kolekcja kartek też Ci się powiększa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)