Obserwatorzy

sobota, 19 sierpnia 2023

Torba wyszywana koralikami

 Lubię mieć ze sobą na zakupach ekologiczną torbę, mam ich sporo , przede wszystkim materiałowe. Zamarzyła mi się taka ozdobna torba, więc kupiłam gotową ,w zestawie był nadrukowany wzór na torbie, koraliki ,nici i igla . Po otrzymaniu pakunku ochoczo zasiadłam do wyszywania wzoru koralikami i już po paru dniach torba była gotowa! Torba mi się bardzo podoba , jest oryginalna i ładna 







A teraz prośba do wszystkich blogowych koleżanek,  moja młodsza córka za chwilę obchodzi 18 tkę ,proszę o kartkę Urodzinową dla niej 🙂😚 

Czas szybko biegnie ,szkoda ,że śp.mąż nie doczekał tej chwili .....


Banerk nie jest do pobrania,chcę aby to były osoby ,które odwiedzają mojego bloga 

Dziękuję za pocztówki 

OD MAŁGOSI 


OD WIESŁAWY 




23 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego dla córki.🙂Torba wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna torba Beatko. Wszelkiego dobra dla Twojej córki oraz spełnienia marzeń. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna oryginalna torba.. Wyszywane tulipanów koralikami musiało być czasochłonne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ta torba jest elegancka ,cudownie wyszła.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta torba, to jest coś niesamowitego, przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba jest śliczna Beatko! Wszystkiego najlepszego dla Elizy!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna torba, oryginalna i jedyna w swoim rodzaju :) Szybko Ci córcia urosła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba wspaniała, a na żywo jeszcze piękniejsza.
    Oczywiście, że kartka dla Elizki będzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna torba. Szkoda tak oryginalnej torby używać na co dzień. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, wspaniała ta torba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba bardzo mi się podoba takiej z koralikami to jeszcze nie widziałam, piękna, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Torba prześliczna, bardzo oryginalna.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna torba. Taka jedna, jedyna
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ekotorby ale ta jest taka śliczna,że pewnie bałabym się z nią chodzić na zakupy by jej nie zniszczyć. Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Torba faktycznie bardzo udana i oryginalna. Co prawda nie wiem czy w ten upał bym potrafiła tyle wyszyć co Ty, dlatego podziwiam ogromnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. I to jest torba z efektem wow. Po prostu niesamowita, super.

    OdpowiedzUsuń
  17. Torba obłędna. Podziwiam za cierpliwość i precyzję wykonania haftu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna torba:)
    Dziękuję serdecznie za kartkę z wakacji:) ja nie podróżuję, póki co.
    Pozdrawiam miło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na bloga z podziękowaniem:)
      https://spacerem-przez-zycie.blogspot.com

      Usuń
  19. Ale super,chciałam podziękować za widokówkę,ja ostatnio nigdzie nie wyjeżdżam -tylko po szpitalach z mężem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Torba zachwycająca.... no mega jest
    Przepraszam za gapiostwo z kartka dla Elizy....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)