Obserwatorzy

środa, 1 stycznia 2020

Zabawa trwa ...

                            Zabawa trwa nadal ..... a jaka  ? Oczywiście , że nasza blogowa !!
                            Ja często się na nią zapisuje i tym większą mam radość i niespodziankę  
                             jak nieoczekiwanie przyjdzie od kogoś prezent w zabawie 'Podaj dalej "
                            Tak było i tym razem ...... zapisałam się do Eluni i zapomniałam  o sprawie,
                            a jak się ucieszyłam z upominku , który przyszedł akurat na święta!
                            Najbardziej podoba mi się nieziemsko - piękna chusta zrobiona z mięciutkiej 
                                                 wełny i w cudownych ciepłych kolorkach ! Cudo !




                                       W paczuszce znalazły się jeszcze , elegancka zawieszka , słodycze i 
                                            "   przydasie " , które są niezbędne dla rękodzielnika  :)
                                          Ela , dziękuję serdecznie , szczególnie za chustę zrobioną na 
                                                      drutach , sama bym takiej nie wydziergała !! 




                               Pozostało mi tylko teraz zaprosić dwie kolejne osoby do zabawy :)) 

21 komentarzy:

  1. Beatko cudowny upominek na chłody jak znalaz .
    Pozdrawiam serdecznie 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko cieszy mnie, że chusta Ci się spodobała, bo o to przecież chodzi w robieniu prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę piękny prezent. 😊
    Niech w 2020 roku: zdrowie okaże się niezawodnym kompanem, radość uwije sobie w Twoim domu wygodne gniazdko, szczęście zamieszka na dłużej, powodzenie uzna, że jest pod dobrym adresem, marzenia zmienią się w wydarzenia, a portfel z pieniądzmi wreszcie nie będzie mógł się domknąć. Szczęśliwego Nowego Roku 2020. 😘🍾🎆

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenty dostałaś, może skusisz się na podaj dalej u mnie? Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty i chusta.SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezent fantastyczny, chusta cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  7. chusta piekna, chociaz ja pewnie sama nie wiedzialabym jak ja nosic i do czego zakładać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe podarki Beatko :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne upominki otrzymałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prezenty dostałaś. Wszystkiego dobrego na Nowy rok życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna chusta w ciepłych kolorach. Udanego Nowego 2020 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chusta cudna - wspaniałości Beatko dostałaś :)
    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna i bardzo dekoracyjna chusta, Beatko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny prezent , akurat na Święta . Dobrego roku 💖

    OdpowiedzUsuń
  15. Beatko, wspaniałe podarki. Chusta jest przepiękna.
    Akcja "Podaj dalej" jest fajną inicjatywą, ale zauważyłam, że coraz mniej chętnych na nią. U mnie nie było w każdym razie ;)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i życzę Ci Nowego Roku udanego rękodzielniczo i prywatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna chusta, fajny prezent:) Będziesz miała z niej pociechę, bo jest w kolorach pasujących do wielu innych:) Nie biorę udziału w zabawach i akcjach, ale zawsze podziwiam tych, którzy w nich uczestniczą. Miłej dalszej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile śliczności Beatko, a chusta przecudna. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczy wyszły mi na wierzch jak zobaczyłam tą chustę i prezenty, najbardziej chciałabym się nauczyć robić takie cudo. Moze ten rok bedzie przełomowy😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna ta chusta Beatko! Śliczny prezent:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały upominek, taką chustą z przyjemnością można się otulić w taką paskudną pogodę jak dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)