Obserwatorzy

piątek, 27 września 2019

Tulipany do kuchni

                         Od wiosny planowałam generalny remont kuchni i jak każdej pani domu 
                         marzyła mi się jakaś zmiana ....postawiłam na dodanie czerwonych elementów !
                         I takim to sposobem na moim tamborku zagościły czerwono- żółte tulipany.
                         Oj łatwo nie było ...kanwa drobniutka , a za taką nie przepadam , choć 
                         muszę przyznać  najładniejsze są takie hafty , majstersztyk pracy :)
                                   Teraz się chwalę , remont kuchni skończony  (ale mam alergię na
                                   słowo remont !) haft oprawiony i pięknie zdobi kuchnię .












Cieszę się , że udało mi się zrobić coś dla siebie   :)


Przywędrowały kolejne pocztówki  - dziękuję       

OD SYLWII




                                                                                     OD NATALII  



31 komentarzy:

  1. Prześlicznie rozkwitły na Twoim obrazie:) Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne tulipany zakwitły u Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale piękne!!! Śliczny haft Beatko! Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko przepiękne tulipanki, również wpadły mi w oko jakiś czas temu, może kiedyś i dla siebie wyszyję. Remontów nie cierpię choć później jest ładnie. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tulipanki prezentują się obłędnie, wow, jestem oczarowany! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft będzie zdobił Twoja wyremontowana kuchnię :) własciwa rzecz na właściwym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko, remont to nic przyjemnego, ale za to potem jaka frajda. A te tulipanki będą najpiękniejszą ozdobą Twojej kuchni.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny haft Beatko.:) Remont kuchni to nie lada wyzwanie, ale ta radość po... Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne tulipany , wspaniały akcent do kuchni. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała praca, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie prezentują się Twoje tulipany!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, ręcznie robione tulipany.
    Pozdrowienia <:

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tulipany, a te są piękne. 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję końca remontu ale tulipany przecudne :) Ach! Och! Cuuudne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Tulipany, to moje ulubione kwiatki. Twoje są bardzo fajne :).

    Szkoda, że nie pochwaliłaś się nową kuchnią ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne tulipany. I na pewno rozjaśnią Twoją kuchnię. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Beatko prześliczny haft i nie wiem jak to zrobiłaś ten efekt przestrzenności rewelacja .
    Pozdrawiam serdecznie 😊😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny tulipankowy obraz wyhaftowałaś!!! Podziwiam takie prace:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale dopracowany obrazek! Pracy dużo, ale efekt - wart każdej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW!!! Piękne tulipany! I tu mas rację, im drobniejsza kanwa, tym piękniej prezentuje się haft. Najbardziej podoba mi się haft na lnie i to właśnie na nim wykonałam swoje ostatnie prace, a teraz niestety nie mam czasu na xxxxx 😒
    Pozdrawiam serdecznie Alina

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne tulipany,będą wspaniałą ozdobą kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna, ale też i bardzo pracochłonna praca.Na pewno pięknie się w odnowionej kuchni prezentują. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tulipanki przeurocze, ożywią kuchnię.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe są te tulipany, piękny haft, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne tulipany, na pewno ożywiły Ci wymarzoną kuchnię.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna praca,pięknie oprawiona.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne tulipany. Remont jest potrzebny, lecz zawsze uciążliwy. Cieszę się, że u Ciebie już skończony i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)