Obserwatorzy

środa, 7 listopada 2018

Matka Boska dla sąsiadki

                              Nastały dla nas trudne czasy , maż zachorował , a wiadomo , że w domu 
                            przydaje się złota rączka do prac męskich ! Do tej pory to ja nie wiedziałam 
                               jak wymienić żarówkę .... i proszę się nie śmiać , ale to zawsze mąż             
                                           robił takie rzeczy , ja tylko stałam i go pilnowałam :)) 
                                             Mąż to taki wszechstronnie utalentowany facet !
                              Ostatnio zdarzyło mi się wymienić żarówkę przy okapie i ......
                                 wywaliło korki w całym domu , aż po bezpiecznik na dworze ! 
                                           No i do kogo poleciałam po pomoc ? Zgadnijcie ?? 
                               Do sąsiadów, bez których zginęłabym jak  karaluch w ciężką zimę  :)
                                   Dlatego za okazaną pomoc i dobroć postanowiłam wyhaftować 
                                                  sąsiadom  do salonu obraz  Matki Boskiej .
                                 Jeszcze na wiosnę sąsiadka wybrała sobie wzór , a teraz poszłam 
                                          podpatrzeć jakie kolory króluję u nich w salonie 
                                        i według tego dobrałam oprawę : ramkę i pass-partu .
                                    Za niedługo sąsiadka ma Imieniny - Barbary , więc wtedy 
                                   mamy zamiar wręczyć w raz z mężem ten haftowany obraz.
                                       Sąsiad z sąsiadką nie raz nam pomogli i nadal pomagają 
                                bezinteresownie !! Takich ludzi to trzeba ze świecą teraz szukać !!
                                           I jak tu nie pisać , że dobro powraca , prawda ??


                                           






                                                              Obraz porwałam na jesienny spacerek 


  
                                                                       A tak powstawał haft


  



                                                   A teraz pora chwalić się kolejnymi pocztówkami.
                                                      Dostałam taką jedną wyjątkową , bo przyszła
                                                                 z bardzo daleka, aż z Peru :)
                                            Poprosiłam podróżnika p.PAWŁA mailem o pocztówkę 
                                                               i się zgodził mi taką wysłać.
                                                            Więc do mojej kolekcji przybyła 
                                                        kartka z egzotycznego kraju- dziękuję  :) 



                                                                Taka pocztówka przyszła od ULI
                                                                 Dziękuję ,że pamiętałaś o mnie :)
                                                                      

                                                         Pocztówka od JOLI - dziękuję :)


                                  Kochane, czekam na kolejne pocztówki , sprawicie mi tym
                                             drobiazgiem radość przeogromną  :)))

 
                

49 komentarzy:

  1. Obraz cudowny- wiem, bo mam Twoje hafty- zachwycające :) Super że pomoc sąsiedzka na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny obraz. Zdrówka życzę mężowi. Nie poddawajcie się kochani.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna Matka Boska. Widziałam różne hafty, ale ta jest oryginalna. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obraz piękny, z pewnością sprawi ogromną radość obdarowanym :).
    Pomoc sąsiedzka jest nieoceniona - wiem coś o tym, bo też mam takich sąsiadów.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana!
    I ja mam tak samo. Mąż "złota rączka". mój Tato także. Nie umiem wykonywać "męskiej roboty", zajmuję się damską.
    Całe życie pomagamy innym bezinteresownie, nie oczekujemy na zapłatę.
    Miły gest z Twojej strony i przede wszystkim od serca, a to się liczy:)
    Jesteście dobrymi ludźmi, zatem dobro do Was wraca:)
    Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tacy sąsiedzi to skarb.:) Piękna Matka Boża Nieustającej Pomocy będzie nad nimi czuwała. Beatko jesteście dobrzy i dobro do Was wraca. Zdrówka dla Twojego męża, sił i wytrwałości, wszystkiego dobrego dla Was.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko, obraz przepiękny, będzie wyjątkowym prezentem.Dobrzy sąsiedzi to prawdziwy skarb. A Twojemu mężowi życzę zdrowia, zdrowia, zdrowia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Obraz Matki Boskiej prześliczny. Masz złote ręce do wykonywania takich prac.
    Życzę zdrowia Twojemu Mężowi.
    Zauważyłam zgromadzony spory zapas drewna na zimę.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tacy sąsiedzi to prawdziwy skarb. Obraz piękny, na pewno sprawi radość sąsiadom. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny obraz. Z pewnością sąsiadom będzie bardzo miło z takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny obraz. A serce czasem ludzie mają wielkie:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tacy sąsiedzi są na wagę złota. Sprawiłaś im wyjątkowy prezent :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrzy sąsiedzi to prawdziwy skarb

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatko dobro - dobrem odpłaca... Ty jesteś dobra osobą o wspaniałym sercu, więc spotykasz na swojej drodze życia też takich ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beatko! Obraz jest Przepiękny, Jak dobrze że masz tak dobrych Sąsiadów - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się Beatko, że masz takich wspaniałych sąsiadów. Dokładnie to skarb.
    Zdrówka życzę dla męża
    a obraz jest CUDOWNY

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście, że dobro powraca:-) A obrazek pięknie wyhaftowany!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny dowód wdzięczności, bardzo wymowny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obraz piękny i elegancko oprawiony. Serce za serce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały obraz, Beatko. A dobrzy sąsiedzi to prawdziwy skarb.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny obraz a takich sąsiadów to tylko pozazdrościć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Beatko,dziękuję za odwiedziny i komentarze na moim blogu .Twój już dodaję do odwiedzanych,chętnie będę zaglądać .bardzo podobają mi się Twoje prace widzę że jesteś wszechstronnie uzdolniona -gratuluję.Z przyjemnością wysłałabym Ci pocztówkę z Warszawy gdybym miała adres.Jeśli masz ochotę to
    podaj na maila-klisz.elzbieta@gmail,com
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj cudny obraz wyhaftowałaś Beatko,sprawi ogrąmną radość sąsiadom.
    Pięknie wykonany i oprawiony,dobrze mieć takich sąsiadów .
    Super że kolekcja karteczek się powiększa.
    Buziaki ślę dla Was i same ciepłe myśli

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny prezent przygotowałas.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobro wraca zawsze. Dobrze, że masz takich sąsiadów. A obraz jest cudny na pewno to docenią. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny prezent , będzie cudną ozdobą w salonie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałaś wspaniały pomysł Beatko z tym obrazkiem haftowanym ! Ja również wierzę w moc dobra. Twoja sąsiadka na pewno doceni ten prezent od Ciebie.
    Jak już wiesz, ja - zarażona pozytywnie radością i pewną niespodzianką, która mi się przydarzyła - nagle postanowiłam wysłać do Ciebie kartkę, by nie zatrzymywać dobra i radości tylko dla siebie. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Obraz jest prześliczny!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny obraz, jestem pewna, że sąsiedzi będą zachwyceni prezentem. Miło, że masz takich dobrych, życzliwych ludzi obok siebie.
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny obraz. Sąsiadka na pewno będzie zachwycona.
    Dobro zawsze powraca.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne podziękowanie. Warto docenić dobro innych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Łoł cudowna praca . Idealny prezent dla tak wyjątkowych sąsiadów.
    Pozdrawiam cieplutko całą Twoją rodzinę Beatko

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniały haft! Dobrze mieć życzliwych sąsiadów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny prezent wyhaftowałaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny haft. Podziwiam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny obraz!
    Dobry sąsiad to skarb i fajne podziękowanie. Kiedyś również wyszyłam w podziękowaniu obrazek dla sąsiadów mojej mamci;)
    Pozdrawiam Beatko i życzę Wam spokoju i zdróweczka:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Matka Boska Pięknej Miłości <3 bo dobro powraca (też o tym coś wiem) Serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałych masz sąsiadów, ze możesz na nich liczyć w takich sytuacjach :) ale i oni mają cudowną sąsiadkę, która obdarowała ich tak pięknym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękny obraz. Dobrze mieć takich sąsiadów. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowny obraz... masz rację bezinteresowne pomaganie innym jest skarbem :)
    zdrowia życzę Wam wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obraz piękny, perfekcyjnie wyhaftowany i gustownie oprawiony. Tacy sąsiedzi to skarb w dzisiejszych czasach. Mężowi życzę zdrowia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)