Obserwatorzy

poniedziałek, 12 września 2016

Dla wyjątkowej osoby :)

             Spotkała mnie i moją rodzinę w grudniu wielka i niespodziewana dobroć od osoby , którą poznałam tutaj , w blogowym świecie ! Dzięki tej osobie nasze święta Bożego Narodzenia były radośniejsze , a to za sprawą olbrzymiej paczki ( ledwo ją przetargałam za próg ) jaką ta osoba wysłała do nas. Były tam przede wszystkim słodycze, kawa i parę drobiazgów bardzo cennych :):)
              Już wtedy postanowiłam odwdzięczyć się za to dobro.... wiedziałam , że zajmie mi to trochę czasu, dlatego obrazek zaczęłam haftować już dawno wiedząc, że mogę mieć gorsze dni i wtedy nici z haftowania . Wiedziałam , że ta osoba uwielbia róże , więc takowe znalazłam i wyhaftowałam !!!Ledwo zdążyłam na Urodziny Marzenki, bo tą kochaną i serdeczna osoba jest Marzenka z bloga Świat Cieni.
Dziś dostałam wiadomość , że obrazek doszedł i bardzo się podoba !
                           

                                                                        Haftowane róże








31 komentarzy:

  1. Piękne róże, robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIĘKUJĘ,DZIĘKUJĘ,DZIĘKUJE I JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ . BEATKO NIESPODZIANKA CI SIĘ UDAŁA . [PO POROSTU MNIE ZATKAŁO . DZIĘKUJĘ ZA TWOJE OGROMNE SERCE I BARDZO DOCENIAM TO CUDO . BEATKO DZIĘKUJĘ ZA PAMIĘĆ

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały prezent! Piękne róże!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. Jak żywe.
    A mówią że wirtualny świat to świat nierealny 💝
    Miło Cię widzieć💐

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko! Te róże są Przepiękne, i te kolory jak pięknie dobrane, po prostu cudo - Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne róże Beatko :) dobroci jest na świecie, niekoniecznie bardzo blisko nas i z reguły spotyka nas od pozornie obcych osób...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają przecudnie, kolory, wykonanie, wow!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne, jestem pełna podziwu ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne róże wyhaftowałaś! piękny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne róże za piękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft Beatko. Sliczne różyczki wynalazłaś 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały obraz i cudowne podziękowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne róze wyhaftowałaś. Na pewno obdarowane jest bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam Cie Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejny piękny haft, podziwiam i pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Beatko wyhaftowalas cudenko.Piękny prezent.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Beatko obrazek jest prześliczny:)) A ja już się martwiłam co się z Tobą dzieje bo tak dawno nie byłaś na blogu:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny obrazek, nawet obraz myślę sobie. Z pewnością wiele czasu Ci zajął, ale jak sama piszesz Twoja praca miała wielki cel. Pozdrowienia przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic dziwnego, że obrazek się spodobał:) Jest przecudny, róże jak prawdziwe! Widać też, że to pracochłonne dzieło:) Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny. Uwielbiam haft krzyzykowy. Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudo. Beatko przepięknie to wykonałaś. Nie dziwię się, że Marzenka była zadowolona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Najcudowniejsze ! Przepiękne róże, wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)