Obserwatorzy

środa, 20 kwietnia 2016

Nagrody dotarły

            Z okazji roczku mojego bloga zorganizowałam ostatnio zabawę i wylosowałam trzy osoby .
Oczywiście była pierwsza nagroda i dwie nagrody pocieszenia  . Wiem od dziewczyn, że już wszystkie przesyłki dotarły i nagrody w formie mojego rękodzieła są już u nowych właścicielek .
Trochę dziewczyny podpytałam, jakie lubią kolory i czy podobało by im się to czy to i oczywiście przejrzałam blogi, aby zorientować  się  czym dziewczyny się interesują i jakie rękodzieło wytwarzają :):)     Przygotowałam prezenty " na bogato "  i wiem,  że podobały się .
Cieszę się razem z nimi, że doceniają moje prace  :):)

                                               Nagrodę główną wylosowała Cela D



                          
                                                    Takie prezenty poleciały do Celi  :):)

                                                    Nagrodę pocieszenia wylosował OLJA 



  

                                                       Takie prezent przygotowałam dla Oli :)

                                                      Nagrodę  pocieszenia wylosowała też Wiga :):) 




                                                      Takie serwetki dostała Wiga :)

21 komentarzy:

  1. Wspaniałe prezenty, gratuluję nagrodzonym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe upominki przygotowałaś dla dziewczyn. Trudno się nie zachwycać Twoim pracami wiem jak wyglądają na żywo rewelacja bo zdjęcia nie oddają całego ich uroku. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty!
    Beatko, wszystkie Twoje prace są zawsze perfekcyjnie wykonane.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty przygotowałaś serwetki jak marzenie:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko wspaniałe prezenty przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prezenty, a dostałam jeszcze roślinkę, o którą będę dbać.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko piekne prezenty naszykowalas. Gratuluję tym ,które wygrały. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie prezenty śliczne:)
    gratuluje dziewczynom i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prezenty! Nigdy nie przestanę zachwycać się Twoimi serwetkami.:) Gratuluję nagrodzonym i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super nagrody, gratuluję rocznicy i życzę wiele owocnych lat pracy. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne te nagrody............nie załapałam się,ale gratujluje dziewczynom

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezenty przepiękne, zwłaszcza ten czerwony koszyczek dla Celi. Szczęściarom jeszcze raz gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniałe prace, zazdroszczę dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe nagrody! Dużo zdrówka, radości, braku zmartwień, mnóstwo miłości i uśmiechu na twarzy z okazji urodzin.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezenty przeurocze - właścicielki na pewno były bardzo zadowolone...
    Życzę miłego weekendu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne prezenty przygotowałaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prezenty przygotowałaś. Serwetki zachwycają! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej ale cuda dostały dziewczyny :) tez chcę :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)