Obserwatorzy

poniedziałek, 14 grudnia 2015

Gwiazdki

                                Zbliża się przedświąteczna krzątanina i pojawiają się na blogach
                        dekoracje związane ze zbliżającymi się świętami :)
                                Chcę zaprezentować moje złote gwiazdki ,które zrobiłam
                        w ubiegłym roku,więc są ubiegło roczne ,a że nie miałam wtedy bloga
                        to chwalę się teraz .W tym roku się nie wyrobiłam ,ale to nie z lenistwa...
                                Gwiazdki mają już nowe właścicielki i na pewno pięknie będą się
                       prezentować na choince !
                        A ja zrobię sobie drugie i już :):)


                                        Oto moje cudne gwiazdeczki :)


                      

              




                        Nasza blogowa koleżanka ogłosiła u siebie konkurs,warto do niej zajrzeć
                       bo robi cudne rzeczy z origami.Ja też coś tam potrafię tą techniką,
                        ale ja przy niej wypadam blado :(
                         Zajrzyjcie na blog mikaglo.blogspot.com


                             

26 komentarzy:

  1. Prześliczne gwiazdeczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne gwiazdki,dobrze że je pokazałaś,nawet z opózneniem:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolekcja gwiazdeczek:)Cudne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne gwiazdki,będą się ślicznie złocić na choince:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje Beatko za miłe słowa, ale ty również robisz cudeńka, na które aż miło patrzeć. Przepiękne te gwiazdki, taka dekoracja świąteczna ręcznie robiona jest najwspanialsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gwiazdeczki śliczne i takie różnorodne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wysyp gwiazdek, każda piękniejsza od drugiej.Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne gwiazdeczki. Beatko jeszcze moze uda Ci sie stworzyc na swoja choinkę równie piekne . Mam nadzieję, ze pochwalisz się. Te gwiazdeczki szydełkowe mimo, że ślicznie się prezentują i robi się je szybko jednak ja utknęłam we frywolitce chociaż jest to o wiele wolniej . Może sie przerzucę na szydełko ale chyba po świętach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Bardzo mi się podobają,, sa takie delikatne i misterne jak te namalowane mrozem na szybie:) Cudne::)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, delikatne gwiazdeczki! Na pewno cieszą oczy nowych właścicielek.
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Z pewnością cieszą oko każdego kto na nie patrzy, super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ozdoby. Zawsze z zazdrością, ale zdrową :) patrzę na takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bratki Twoje gwiazdeczki są śliczne.Na pewno nowe właścicielki cieszą się Z gwiazdek.Pozdrawiam gorąco. Dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne gwiazdki. Ja też pokazuję prace wykonane przed założeniem bloga. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne gwiazdeczki :* Podziwiam talent ich tworzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne gwiazdki i jakie różne wzory. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś wspaniałego, podziwiam za zręczność i talent.

    OdpowiedzUsuń
  18. Poznaję gwiazdeczki :) Też takie robiłam, z tej samej gazetki zapewne. Robiłam je też złote, póżniej zrobiłam niebieskie, też ładne wyszły, i spróbowałam z grubego mieniącego się kordonka z perłową sztywną nitką, i wyszły brzydko, całkowicie straciły urok, pomimo że kordonek był taki ładne. Twoje są właśnie takie jakie najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze, delikatne gwiazdeczki, świetnie ozdobią choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam zawsze takie szydełkowe gwiazdki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)