Obserwatorzy

piątek, 24 lipca 2015

Obrazek :)

      Od kilku miesięcy (tak dobrze czytacie) mozoliłam się z tym obrazkiem ,ale nareszcie go ukończyłam i to dosłownie na ostatnią chwilę...
    Opóźnienie pracy nie było z mojej winy ,bo raz czuję się lepiej raz gorzej.I tak jestem zadowolona ,że udało mi się w ogóle dokończyć haft!
    Mam nadzieję ,że spodoba się koleżance jako prezent ,zawsze chwaliła moje haftowane obrazki, które mam w domu,a jest tego sporo :) więc myślę,że przypadnie jej do gust ten który dla niej wybrałam (bukiet kwiatów ):)
Z oprawiania zrezygnowałam ,po pierwsze nie ma już czasu , a po drugie pomyślałam ,że sama zadecyduję jaka ramka bardziej jej odpowiada.Lepiej w tej kwestii dać wolną rękę ,prawda ?
                                      

                                    Haft krzyżykowy :):)






17 komentarzy:

  1. Śliczny bukiet, na pewno sprawisz nim radość koleżance.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koleżanka będzie zachwycona kolory są cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały prezent. Jestem pewna, że spodoba się koleżance.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bukiet:) Na pewno haft spodoba się koleżance:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca,koleżanka będzie zadowolona;)
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam wszystkie haftujące dziewczyny za cierpliwość! I zazdroszczę efektów końcowych ! Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ten obrazek! Świetnie wyhaftowałaś i piękne kolory.
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrazek jest śliczny, na pewno spodoba się koleżance. Ja jednak oprawiłabym go, bo to byłaby taka kropka nad "i":)).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne tulipany! Na pewno się obraz spodoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny hafcik. Podziwiam Cię Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny hafcik. Podziwiam Cię Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z ramką czy bez, bukiet jest piękn

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej, ale tu pracy :-)
    ale jest co podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny prezent a ramkę sobie koleżanka sama już wybierze:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny bukiet :) pozdrawiam ciepło z Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O wow, podziwiam Twoją cierpliwość :) Piękny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)