Obserwatorzy

środa, 4 września 2024

W grafitowym kolorze

 Zauważyłam, że coraz więcej serwetek ,bieżników czy łapacz snów powstaje w ciemnych , nie typowych kolorach : siwym ,grafitowym czy czarnym😚

Ja też postanowiłam zrobić grafitowy,owalny bieżnik, na jasnych meblach wygląda rewelacyjnie ,za to na ciemnych ginie i jest mało widoczny ! Kolor jest ciekawy ,a że zakupiłam kilka motków kordonka to na pewno coś jeszcze szydełkowego w tym kolorze powstanie .A jak Wam podobają się serwetki w takim kolorze?




Zbliża się jesień,więc odpadną pracę w ogrodzie ,które pochłaniały dużą część mojego wolnego czasu i wrócę do moich "robótek ", mam kilka rozpoczętych prac, a jeszcze więcej w planach 😚🙂

Dziękuję za pocztówki. Bardzo proszę kupcie jak jesteście na wyjeździe pocztówkę i wyślijcie mi od siebie z pozdrowieniami a takim sposobem powiększy mi się kolekcja!

OD BASI




 OD ELIZY



9 komentarzy:

  1. Wspaniała praca. Beżnik prezentuje się rewelacyjnie 🙂 Pozdrawiam serdecznie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten bieżnik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny jest, też mam sporo serwetek kolorowych, żółte, oliwkowe i jasne i ciemne , podobają mi się, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bieżnik wyszedł super. Lubię kolory, biały poza tym, że się brudzi, to jednak wydaje się mocno odświętny, a kolorowy poprawia nastrój i jest bardziej "taki na co dzień".

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta serwetka - bieżnik. Nie wiem czemu ale serwetki w takich innych kolorach niż biel podobają mi się bardziej , sama też staram się robić nie białe, ale są i fani białego koloru. Fakt że te białe pasują do wszystkiego a te kolorowe nie koniecznie, ale chyba szybciej się robi te kolorowe.
    Fajny ten Twój bieżnik, super ma wzór i super że nie jest okrągły !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super bieżnik w ciekawym kolorze. Fajnie, że pocztówki dotarły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor biały jest często pierwszym wyborem jako ten uniwersalny ale patrząc na Twoje serwetki które są cudne warto czasem przełamać schemat, piękne, czekam kolejne kolory, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś, wśród serwetek panowała biel i to był praktycznie jedyny kolor. Z czasem zaczęły wchodzić inne kolory i zrobiło się kolorowo i wesoło. Nawet te same wzory w kolorze zaczęły wyglądać inaczej. Grafitowy bieżnik prezentuje się wspaniale!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj już wrześniowo
    Piękny bieżnik.
    Przepraszam, że nie wysłałam kartki, ale nie miałam Twojego adresu. A poza tym na urlopie nie wędrowałam też przez wirtualny świat.
    Pozdrawiam orzeźwiającym deszczem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)