Obserwatorzy

piątek, 1 marca 2024

Serwetka haftowana różową nitką

       Zauważyłam, że wraca moda na haft Richelieu ,sama jestem nim zachwycona i mam kilka prac zrobionych  tym haftem . Ostatnio zrobiłam okrągłą serwetkę pod flakon w kolorze różowym ,wyszła cudowna ! Nie przepadam za wycinaniem serwetek , ale efekt końcowy zawsze jest zachwycajacy ,ten haft z tego słynie ..... Z tych ażurów 🙂






Na warsztatach zaczęłam uczyć uczestniczki zajęć tego haftu i jest zainteresowanie .... Z czego bardzo się cieszę  bo mogę wiedzę przekazać dalej !
A to kilka prac pań ! Jestem z nich dumna 😚




13 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę taką, wybitnie piękna i zaskakująca. Ogrom pracy, ale wykonanie jest świetne. Cieszę się, że możesz dzielić się wiedzą z innymi, że dzięki Tobie inni mogą też tworzyć cuda, brawo. Pozdrawiam cieplutko. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna ta różowa, szacun za warsztaty, masz zdolne uczenice, piękne haftowanki wykonały, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda z tych serwetek jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft Richelieu robi wrażenie, Beatko. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft Richelieu robi wrażenie, Beatko. Podziwiam!
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda ten haft jest mi zupełnie obcy ale Twoja serwetka mi się niezmiernie podoba , a wycinanie jest wpisany niestety w ten rodzaj haftu ale efekt końcowy jest super i wynagradza chyba to wycinanie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna serwetka. Wiem ile pracy trzeba włożyć w takie cudo , bo kiedyś dużo haftowałam richelieu. Mam sporą kolekcję.. Śliczne prace pań , gratulacje. Miłego weekendu 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie serwetki są śliczne. Żeby je wyhaftować to chyba trzeba mieć nie lada umiejętności i niemierzone zasoby cierpliwości😌 Kiedyś nawet zakupiłam takie wzory i na tym się skończyło. Faktem pozostaje, że takie wyroby bardzo mi się podobają i kojarzą z Kardynałem Richelieu oraz Trzema Muszkieterami😄

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie nauczyła Mama była mistrzynią w haftowanie, szydelkowaniu itp. Piękne serwetki haft to wspaniały sposób na odstresowanie. Udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś moja mama tak haftowała. Piękne prace . Widać że dobra z ciebie nauczycielka i pilne masz uczennice.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dal mnie haft Richelieu to jednak w białej wersji ale patrzą na te prace w kolorze też wygląda interesująco, bardzo mnie cieszy zainteresowanie tym haftem bo jest przepiękny i każdy się w nim odnajdzie, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam bo ja nie umiem tej techniki

    OdpowiedzUsuń
  13. super prace serwetki wspaniałe, koszyczek wymiata i urocze zajączki Przepiękne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)