Obserwatorzy

niedziela, 8 stycznia 2023

Mój haftowany kotek

 W ubiegłym roku takiego kotka wyhaftowałam dla koleżanki córki na Urodziny !Spodobał mi się wzór,więc postanowiłam sobie też takiego wyszyć .... I mam ! Dałam inną ramkę niż poprzednio bo mi pasowała ciemna i jest tak jakbym zrobiła dwa inne hafty !Jednak oprawa dużo daję 🙂








Muliny dokupowałam firmy Ariadna bo poprzednio była zakupiona w zestawie i nie które kolory są zbliżone a nie takie same 





A tak był oprawiony wcześniejszy haft 


Mam moc zaczętych różnych prac tylko jak to w życiu bywa czasu wolnego brak ....

26 komentarzy:

  1. Jej, coś pięknego. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cię za haftowanie tak dużych haftów, ja się na takie nie porywam :) Super kotek

    OdpowiedzUsuń
  3. Kot to cudowny zwierzak i pięknie go wyhaftowałaś. BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ten kotek a z oczu mu patrzy jakby były żywe

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haftowany kot - na zdjęciach sprawia wrażenie trójwymiarowego. . Masz rację, że dwie różne ramki sprawiają, że haft w każdej wygląda inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny haft, ciemniejsza oprawa wygląda wspaniale :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kotek . Pięknie dobrałaś ramkę. Pozdrawiam serdecznie ❄️❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy kotek. Pięknie wyglądają hafty.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Cię, że chciało Ci się wyszywać drugi raz to samo. Zgadzam się z Tobą oprawa jednak dużo daje. Fajne ten kotek , ale takie wyszywanie to nie dla mnie. Nie zaczynam pracy jak jest obawa ze jej nie skończę. Dotychczas mam tylko jednego hafciarskiego UFO - ka i więcej bym nie chciała mieć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny ten kotek i super że miałaś chęci aby go wyszywać drugi raz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne hafty, podziwiam że drugi raz haftowałaś to samo. Serdeczności Beatko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny koteczek, Beatka i faktycznie - inna ramka sprawia, że obraz wygląda zupełnie odmiennie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy koteczek powstał faktycznie odbicie wokół może dać inny efekt ;) pozdrawiam och ten czas co goni nas ciągle go mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kociaki :-) Podziwiam za powtórne wyhaftowanie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny haft. Rzeczywiście kolor ramek zmienia wygląd całości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny ten kotek. Sporo pracy w niego włożyłaś. Podziwiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie wersje równie piękne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny, jak żywy, a kolor ramki rzeczywiście wprowadza dużą zmianę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Haft w każdej wersji bardzo mi się podoba, kociak jest po prostu cudny, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyszedł bosko ten kociak. Podziwiam za ogrom pracy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kociak. Też mam dużo zaczętych prac, scrap pochłonął mnie a xxxx stoją w miejscu i są ufoki kilkuletnie 😏

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)