Obserwatorzy

piątek, 4 listopada 2022

Matka Boska z różami

Wzór Maryji zamówiłam w Coricamo , w zestawie jest wszystko kanwa, muliną, igła i wzór graficzny .Tylko siadać i haftować ! Mnie bardzo spodobał się ten wzór Matki Boskiej , choć dla niektórych mogą być krzykliwe kolory . Po wyhaftowaniu wybrałam złotą ramkę do oprawy ,aby obraz dobrze się prezentował. 






A tutaj przedstawiam etapy haftowania ,które zajęło mi 1,5 miesiąca  🙂




Dostałam prezent od  Agatki z bloga ROBÓTKI RĘCZNE NA WESOŁO za który bardzo dziękuję bo od zawsze podobały mi się takie pudełka ozdobione metodą decupage 🙂








A tak prezentują się słoiczki w kuchni 🙂



19 komentarzy:

  1. Hihi wszystko pięknie się prezentuje, cieszę się że sloiczki cało I zdrowo dotarły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik wspaniały i mam wrażenie że one same się tworzą w piorunującym tempie :)) przepiękne słoiczki dostałaś Beatko - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór bardzo piękny i wymowny, jesli chodzi o kolorystykę to juz sprawa indywidualna i na ten temat sie nie dyskutuje. Jeden lubi różowy drugi go nie cierpi i tyle. Każdy ma inny gust 😊. Powiem Ci , że najbardziej podziwiam Twoje tempo pracy! Jak Ty to robisz? Prosze o przepis 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft jest fantastyczny! Podoba mi się wyraz twarzy Matki, istna miłość i wiara, wdzięczność. :) Kolory krzykliwe, ale mi się podobają, dużo radości bije z tego haftu. Cieszę się, że dostałaś tak uroczy prezent, cieszę się razem z Tobą. :) Przytulam. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko prezentuje się przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft . Wymagał zapewne ogromu pracy i cierpliwości ale efek jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne hafty i prezenty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty masz tempo.Obraz piekny , Dzieciątko takie słodkie.Sloiki rewelacyjne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kolorystyka obrazu. Fajne prezenty otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko, cudowny jest ten haft i ramka idealnie do niego pasuje.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fanie Beatko że skończyłaś haft. Podziwiam bo ja bym chyba tak nie umiała, jedno i to samo prze 1,5 miesiąca robić ale jak widzę Ty jesteś konsekwentna !! Brawo Ty. Obrazek wyszedł super, choć generalni nie jestem zwolenniczką świętych wzorów
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. 1,5 miesiąca? no szacun, chyba bym nie dała rady coś tak długo dzióbać:) dobór kolorów dla każdego jest indywidualną sprawą i myślę że znajdą sie zwolennicy właśnie takich:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycający jest ten haft, cudo, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny obraz!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny obraz, bardzo podziwiam, bo to ogrom pracy i cierpliwości. Efekt super :)
    Bardzo miły prezent :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny obraz i bardzo sympatyczny podarunek. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie! Fajny ten blog. Pozwolisz, że będę tu zaglądać. Do siebie też zapraszam, jawróciłam do blogowania po 6 latach przerwy. Życie. Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu pięknych chwil z twórczością.

    OdpowiedzUsuń
  18. Haft boski, a słoiczki piękne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam. Dużo pracy ale efekt woow

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)