Obserwatorzy

wtorek, 28 czerwca 2022

Ogier

Ten haft powstał dla koleżanki młodszej córki jako prezent Imieninowo - Urodzinowy 😀
Sama koleżanka wybrała sobie wzór, wiedziałyśmy, że kocha konie ,więc wysłałam kilka wzorów koni do wyboru , do koloru .
Padło na ten , który wyszyłam ....
haft jest nie duży 16 x16 ,więc szybko wyhaftowałam ,poszedł do oprawy i został  podarowany koleżance, która jest przeszczęśliwa z prezentu !










W trakcie pracy ...




Dziękuję za pocztówki 

OD BASI 


OD ANI 
.


16 komentarzy:

  1. Piękny prezent. Obdarowana osoba na pewno była nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft konie zawsze kojarzą się z wolnością i młodością. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obraz. uper wygląda w tej oprawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft. Robi wielkie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale wyszedł konik, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie Ci wyszedł ten konik. Moja córka tez kiedyś miała na punkcie koni lekkiego świra. Jeżeli chodzi o haft to generalnie nie lubię haftować tła , a le w tym obrazu w tle jest dużo kolorów więc chyba dałabym radę. Super oprawiony i super prezent.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest dynamika i piękne kolory w tym hafcie. Lubię takie wzory. Oprawiony obraz wygląda pięknie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny haft z interesującym tłem. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny hafcik bardzo miły prezent stworzyłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały haft. Piękny prezent. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beatko, haft wygląda bardzo zjawiskowo.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Twoje zdolne ręce i zamiłowanie do pracy. Do tego pięknego haftu bardziej mi pasuje nazwa Rumak, naprawdę oddaje jego urodę. Prezent wspaniały.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Haft wspaniały a prezent idealny, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna praca i co najważniejsze że obdarowana zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)