Obserwatorzy

poniedziałek, 16 sierpnia 2021

Kiermaszowe tulipany

Od jakiegoś czasu pomagamy Fundacji ,która zajmuje się pomocą kotom wolnożyjącym ,jak i chorym czy porzuconym.Dlatego jak usłyszałam,że organizują kiermasz na którym będą licytować rzeczy ,zapaliła mi się lampka w głowie 😀😃

Postanowiłam uszyć bukiecik tulipanów w kolorystyce beżowo-fioletowej,który poszedł na kiermasz zarabiać pieniążki dla kociaków. 

Cieszę się,że choć w taki sposób mogłam pomóc,a tulipany mają nowy domek😃






Dziękuję za pocztówki 😃

OD BASI




20 komentarzy:

  1. Piękne tulipany i szlachetny cel. Miłego tygodnia 🌞🌹🌞🌹🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te tulipany. Bardzo szczytny cel.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! To zestawienie kolorów jest super.
    Fajna inicjatywa Beatko.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne tulipany i cudowna inicjatywa. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego najlepszego z okazji dzisiejszego Dnia Blogera :)

      Usuń
  5. Sa śliczne i nie zwiędną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje tulipanki zachwycają, Beatko. I na jaki piękny cel poszły.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne tulipany, od zawsze mi się takie podobały:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko tulipany wspaniałe :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny bukiecik i wspaniały cel:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Popieram taką inicjatywę; bukiecik tulipanów śliczny!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne tulipanki. Bardzo ładnie wyglądają wykorzystane materiały w kropeczki. I kolorystyka świetna -lila, beż i wiosenna zieleń! A cel szczytny!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ wspaniałe są Twoje tulipany a cel bardzo szlachetny, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne tulipany i praktyczne, bo nie zwiędną :-). Kolejne pocztówki są w drodze, mam nadzieję, że niedługo do Ciebie dotrą :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. I cel piękny i tulipany - pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tulipanki sympatyczne.
    Podeślij mi, proszę, adres :)
    kontaktdoagai małpa gmail. com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny bukiet na szczytny cel. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)