Obserwatorzy

piątek, 11 czerwca 2021

Kot Lucky

 Córka poprosiła mnie o wyszycie kota dla koleżanki na Urodziny, zgodziłam się.

Sama zamówiła wzór na Coricamo,ja nawet go nie widziałam ,kot to kot pomyślałam, ale jak przyszedł wzór to prawie dostałam  zawału!!!

Obrazek 40 cm na 40 cm na drobnej kanwie i tylko 4 miesiące na jego zrobienie,a miałam jeszcze inne projekty rozpoczęte.

Ale co się nie robi dla dzieci.... siadłam do haftu i haftowałam ,aby wyrobić się w czasie, 

"Kocurro" tak roboczo nazwałam sobie haft piękniał z każdą skończoną stroną,ale przyznam się był trudny,tyle podobnych kolorów , że niektórych nie mogłam szyć wieczorami bo mi się mieniły w oczach😀

Jestem bardzo zadowolona z wyszytego haftu I co najważniejsze zdążyłam przed Urodzinami,dosłownie tydzień przed imprezą był prany, prasowany i oddany do oprawy!






Tak wygląda  gotowy haft po oprawie 😀😀😀

A teraz kolejne etapy mojej pracy.......




¹
Wzór jest naprawdę przepiękny, dlatego moja koleżanka jak zobaczyła oprawiony obraz to powiedziała , że też" Kocurra " szyje😀😃



Serdecznie dziękuję za pamięć i życzenia Urodzinowe dziewczyny💗💓

                               Od Marzenki



                                     Od Tatiany


                                     Od Basi

  Karteczki też do kolekcji przybywają, pamiętajcie o mnie na wakacyjnych wypadach.

                                 OD GRAŻYNY 


                                      OD LIDZI


                                         OD BASI



Pozdrawiam wszystkich wakacyjnie,fajnie ,że słoneczko świeci i jest ciepło.

26 komentarzy:

  1. Wau, nádherná výšivka. Mačka je ako živá... gratulujem!!!
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. To Cię córka zrobiła.Co jak co ale haft cudowny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny kot. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, kot wyszedł niesamowicie, jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko Kocur jest cudowny, rewelacjna efekt łał!!.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko, kotek jest po prostu rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko jestem pod wrażeniem, moja córka padłaby ze szczęscia na taki widok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O WOW kotek jest przeuroczy :)
    Widać, że sporo pracy miałaś.
    Ja też wyszywam duże hafty (poszewki na poduszki) z tej firmy i tam także kolory są bardzo podobne do siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny kociak - hafcik prezentuje sie niesamowicie i nic dziwnego że kolejni chętni są :)
    pozdrawiam Beatko

    OdpowiedzUsuń
  10. Praca jest niesamowita :) Podziwiam za cierpliwość. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocurro, jak malowany! Też miałabym stan przedzawałowy widząc, co mi dziecię zgotowało. Tym bardziej należą Ci się gratulacje za ten wyścig z czasem ;) Brawo

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny wyhaftowany kot. Efekt końcowy robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Obłędny ten kociak to spojrzenie, pozdrawiam Ani

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego, radości, szczęścia moc... Kocurro przepiękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kot jak żywy.
    Co prawda po czasie, ale wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowity jest Twój kot Beatko !Cudowna staranna praca !Polubiłam tego kotka od pierwszego spojrzenia ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem co napisać najpierw czy to że kot odebrał mi mowę! jest przewspaniały! czy że sama bym dostała zawału gdyby przyszło mi go wyszywać :) podziwiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny haft i kocurek jak żywy. A ile pracy kosztował!
    Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin Beatko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna praca. Gratulije wytrwałości

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocurro jest przepiękny !!! Nie wiem, ale zdaje mi się, że udało Ci się uzyskać efekt, że gdzie się nie stanie - ten kocurek patrzy na Ciebie !!! Pozdrawiam Beatko :)))
    Wszystkiego najlepszego z okazji "18" urodzin !!! Niech moc będzie z Tobą !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem pełna podziwu, haft wygląda jak obraz, nawet nosek mu się świeci 🙂

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj wlozylas tu sporo pracy Beatko, oj sporo ale było warto!!! Kocurrrro cudowny jest!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)