Obserwatorzy

środa, 10 marca 2021

Jan Paweł II xxx

                          Ten wzór dawno temu już haftowałam , więc wiedziałam  , że ładnie się prezentuje,

                               dlatego do niego wróciłam , kiedy zamierzałam wyhaftować Papieża na

                          Urodziny, które przypadają na wiosnę, dla starszej Mamy mojego znajomego.

                          Jako , że to prezent to zaniosłam do oprawy i obrazek czeka na wręczenie :))

 









                                                                 Kopia robocza haftu 


 

17 komentarzy:

  1. To jest taka praca, której chyba nigdy nie wykonam. Podziwiam cierpliwość do takich dużych haftów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym kiedyś wyszyc Jego portret, zazdroszczę Ci że Tobie się udało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudowny, piękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny haft, wspaniały prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wyjątkowy prezent Podziwiam Twoje hafty !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna praca, masz magiczne paluszki do haftowanek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko piękny obraz.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny obrazek :) Faktycznie wzór jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  9. PIĘKNIE TO JEST WYKONANE A JAN PAWEŁ II TO AUTORYTET NA WIEKU

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna praca, pięknie się w oprawie prezentuje!
    Nasz Papież, to Wielki człowiek, już drugiego takiego polaka nie będzie.
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft w idealnej oprawie, piękny obraz, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie liczysz te krzyżyki i tuboigiełka jest Ci posłuszna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny ,bedzie sie podobał

    OdpowiedzUsuń
  14. Jan Paweł II jak żywy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)