Obserwatorzy

czwartek, 10 września 2020

Serwetki pod bibeloty

                  Szydełko dosłownie nie odkleja mi się od rąk..... ale nie narzekam . Siedzę sobie wygodnie 

                     w fotelu, nogę trzymam na pufie i  oddaję się ulubionemu zajęciu , popijając herbatkę :)

                    Dawno mi się marzyły , dwie jednakowe serwetki pod bibeloty do sypialni na kastliki, 

                              ale jak to w życiu bywa były ważniejsze i pilniejsze rękodzielnicze projekty ! 

                     Pomyślałam , najwyższy czas je zrobić  .... i wyszydełkowałam dwie , jednakowe,

                           koloru beżowego serwetki dla siebie i teraz zdobią moją  sypialnię.

 






 


                                     Pora na pochwalenie się pocztówkami , które do mnie dotarły

 

                                                                           OD BASI

                                                                              OD HONORATY

 

                                                                    OD BRONISŁAWY



                                          Pozdrawiam wszystkich ze słonecznego Podkarpacia  :))

14 komentarzy:

  1. Ciekawy wzór serwetek. Pozdrawiam i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu masz komplet o którym myślałaś. Serwetki urocze . Pozdrawiam cieplutko 💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa! Rewelacja. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Super serwetki, bardzo ciekawy wzór. Hihi, teraz powinnaś jeszcze zrobić wersję świąteczną :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne są te serwetki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry jak się masz? Jestem Brazylijczykiem i szukam nowych obserwatorów dla mojego bloga. Zapraszamy również nowych przyjaciół. Zapraszam do śledzenia mnie. Z przyjemnością podążam za Tobą.

    https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwetki są piękne.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądają bliźniacze serwetki, Beatko!
    Znam ten wzór z czasopism, bardzo mi się podoba,ale nigdy go nie robiłam.
    A wygląda wspaniale, jak widać na prezentowanych zdjęciach.
    Pozdrawiam serdecznie. Miłej niedzieli. Dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy i oryginalny wzór wybrałaś, serwetki są cudne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Krásná práce, moc se mi líbí. Marie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)