Obserwatorzy

wtorek, 8 września 2020

Klasyk z pęczkowymi ananasami

                               Z szydełka  u mnie ostatnio zeszła śliczna serwetka z pęczkowymi ananasami :)

                                            Można napisać , że to klasyk jeden w swoim rodzaju , ale jaki uroczy .

                                              Taka słoneczna serwetka powstała na prezent Urodzinowy dla 

                                                     przesympatycznej i przemiłej  blogowej koleżanki   :))

 












 
        

                                             Nadal przychodzą pocztówki do mojej kolekcji :))

                                                                    Dziękuję serdecznie  

 

                                                                      OD AGATY I KAMILA


 

 

                     Dawno mnie nie było w blogowym świecie , bo .....potknęłam się we własnej kuchni !

                                        I zerwałam wiązadła w kolanie  .... jestem po operacji kolana !

                              Dobrze, że ręce mam sprawne to mogę coś szydełkować czy haftować

                                         bo inaczej bym zwariowała  uwiązana do fotela , dosłownie !!!

                                I kto to powiedział , że w domu jest najbezpieczniej , no kto ???


 


13 komentarzy:

  1. Jak zawsze, piękna praca. ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia! Podobno najwięcej wypadków jest w domu...
    Serweta cudna, w radosnym kolorze :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna serwetka i taki piękny kolor.
    Zdrowiej szybko :) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, a to pech... współczuję i życzę szybkiego powrotu do zdrowia <3
    Serwetka śliczna i w takim radosnym kolorku :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna serweta i taka klimatyczna.
    Oj, współczuję zerwanego wiązadła. Mój znajomy cały rok dochodził do siebie po operacji. Mam nadzieję, że Ty nie będziesz miała takiego pecha.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia życzę, serwetka piękna słoneczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko przed wszystkim szybkiego powrotu do zdrowia. Podziwiam Beatko Twoje dzieło tak radosne pomimo tak nieszczęśliwego wypadku.
    Serwetka jak małe słoneczko.
    Pozdrawiam cieplutko Beatko

    OdpowiedzUsuń
  8. Serwetka śliczna.. No i życzę Ci szybkiego powroty do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia, a serwera piękna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko, wracaj szybko do zdrowia.
    Serwetka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna serwetka . Pozdrawiam i życzę zdrowia 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  12. Serwetka w sam raz na kawowy stolik - piękna!!!
    Życzę szybkiego powrotu do pełnej sprawności; ja mam problem ze stopą i stawem skokowym - więcej "poleguję":((. Gdyby nie robótki i książki, to nie wiem jakbym zniosła ten czas ograniczonej aktywności.
    Serdeczności przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)