Obserwatorzy

piątek, 25 maja 2018

Wzór

                            Mam zamiar wyhaftować  mojej Mamie na Urodziny obraz Maryi .
                 Od jakiegoś czasu szukałam wzoru aż  na blogu Eluni zobaczyłam śliczną
                           Maryję , którą wyhaftowała . We wzorze się zakochałam od razu !! 
                Poprosiłam Elunie o wzór , zgodziła się i  tak stałam się posiadaczką 
                przecudnego wzoru . Dziękuję bardzo Eluni ..... nie każdy się chce podzielić 
                wzorami , wierzcie mi na słowo .... dwie osoby mi odmówiły  !! 
                           Do paczuszki dołożona była niespodzianka , dla mnie bezcenna 
                bo ja takich technik nie znam , ale bardzo mi się podobają :
                frywolitkowa serwetka  oraz kartka i zakładka  ( która zwinęła mi starsza 
                córa , też dużo czyta , co w dobie Internetu jest fenomenem !! ) 
                zrobiona metodą pergamano , dla mnie to czarna magia ***








                         Dziękuję za pocztówki jakie do mnie dotarły, z każdej się zawsze bardzo cieszę :)


                                                                        OD TINY  



                                                                     OD MONIKI 
 


                                                                       OD ELI
 
OD BASI
 
   
                                                   DZIĘKUJĘ SERDECZNIE DZIEWCZYNY  :)

                               U mnie robótkowo mało się dzieje , mężowi się pogorszyło , guzy wróciły do 
                         pierwotnego stanu  ..... terapia nie zadziałała , teraz bierze zwykłą chemię !!
                         Wszystko jest na mojej głowie dom , dzieci , latanie po różnych urzędach typu 
                         ZUS, PZU i tak dalej, ogródek  oraz całodobowa opieka nad mężem  .
                         Dostałam jakiejś nerwicy , nie mogę usiedzieć w jednym miejscu , dlatego 
                         mało szyję czy haftuję ..... nie muszę pewnie pisać , że jest mi ciężko  !!
                         Ale jeśli nie ja to wszystko udźwignę to kto ??? Muszę być silna ,
                         dla męża i dzieci , bo choć jestem kruszyna to mogę góry przenosić !!!
                                               Dziękuję wszystkim za troskę i modlitwy  . 

34 komentarze:

  1. Super wzór **Ja też chcę taką zakładkę ****

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana!
    Spokoju, wytrwałości, a dla Męża powrotu do zdrowia.
    Sercem jestem z Wami!
    Ja dziś, po długiej przerwie, byłam w pracy, póki co ok.
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne prezenty. Beatko życzę Ci dużo sił, cierpliwości i wytrwałości. Kto da radę jak nie Ty? Trzeba walczyć i wierzyć, że się uda. Obejmuję modlitwą i przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana bądź dzielna i nie daj się , Trzymam kciuki za Was , buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty dostałąs :) -misterna robota :) Beaciu- myślami z Toba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna serwetka. Misterna robota! Cudna zakładka i kartka. Czekam Beatko na prezentację obrazka i życzę odrobiny wytchnienia i zdrowia dla Męża! Uściski ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kruszynko kochana, dasz radę. Wszystko będzie dobrze - będziemy się wciąż o to modlić.
    Pięknie obdarowała Cię Elunia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko sił Ci życzę i mężowi także. ...
    Jestem z Wami cały czas....
    A Elunia piękne prezenty Ci sprawiła:-)
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  9. miło mi ,że w tym trudnym okresie w twoim życiu mogłam ci sprawić trochę przyjemności,życzę zdrowia dla męża,trzymajcie się.....

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne prezenty :) Jestem myślami z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beatko! Wspaniale Obdarzyła Cię Elunia,Mężowi Życzę zdrowia, A Tobie Życzę dużo sił i Przetrwania tych trudnych chwil , Duchowo jestem z Tobą - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny wzór, a dodatki do niego rewelacyjne! Nie rozumiem jak mozna nie chcieć podzielić się wzorem. Ludzie są jednak dziwni:(
    Beatko, życzę Ci przede wszystkim wytrwałości:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne prezenty dostałaś!
    Dużo siły i wytrwałości życzę...

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatko dużo siły Ci życzę i zdrowia dla Was obojga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna serwetka, zakładka;
    a wzór do haftowania Maryi - uroczy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny prezent, bardzo dużo zdrowia i wytrwałości życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny prezent,fajnie że są osoby potrafiące się dzielic.Nie wiem czy to aktualne ale zapiszę się do zabawy "Podaj dalej",jeśli jest miejsce czywiście jeszcze,dawno temu już raz brałam udział ale zapomniałam trochę o zasadach.Trzymaj się kochana bo wiem co znaczy całodobowa opieka opieka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Beatko niestety tak jest guzy się zmniejszają a później uodparniają sie i powracają. Mój partner od 2 lat walczy raz są większe raz mniejsze ale zawsze są. Trzeba wierzyć że się uda i znajdą odpowiednią chemię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętam o Was w modlitwie.
    A wzór bardzo piękny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna niespodzianka od Eli!
    Myślę o Was, pamiętam o Was i mam nadzieję, że za jakiś czas będzie lepiej:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ludzie odmawiają dzielenia się wzorami z tego względu, że wiele z nich robi na zarobek. Spędza kupę godzin na wyszukaniu jakiegoś unikatowego wzoru, by być jedynym na rynku. Wiem, że nie każdy proszący o wzór potrzebuje go do celów zarobkowych, są też tacy jak Ty, którzy chcą zrobioną pracę podarować komuś bliskiemu, ale dane osoby widzą w takich osobach konkurencję. Ja osobiście nigdy nie odmawiam podzielenia się wzorem uważam. Życzę powodzenia w haftowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kruszynką jesteś faktycznie, ale za to z jaką wielką siłą. Cały czas myślę o was. Musimy być dobrej myśli. Wytrwałości życzę, pozdrawiam, buziaczki 😘
    Piękne prezenty otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne prezenty otrzymałaś, a to zawsze bardzo miłe muc pooglądać takie cudeńka:-)
    Życzę Ci by wszystko się dobrze ułożyło, a leczenie pomogło. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. To będzie wspaniały prezent dla Mamy Beatko, a Tobie cóż mogę życzyć - może po prostu siły, aby to wszystko znieść. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prezenty otrzymałaś. Ela to bardzo utalentowana kobieta> Lubi dzielić się z innymi. Ja też otrzymałam od niej wzorek na metryczkę. Życzę Ci dużo wytrwałości, siły i tylko dobrych myśli. Ja mogę Was wesprzeć tylko modlitwą. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wzór piękny i śliczne upominki otrzymałaś:)
    Dla męża życzę zdrowia, a Tobie dużo siły
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne prezenty dostałaś:) Trzymaj się - wiem, że jest ciężko - nam niestety nic nie zostało ani chemia ani operacja, totalnie nic, tylko odliczanie i czekanie. Trzymaj się, jestem myślami i modlitwą z Wami:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę Wam obojgu dużo siły.

    OdpowiedzUsuń
  29. Elunia ma Wielkie Serce !!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Trzymaj się i nie poddawaj Beatko! Poniekąd rozumiem Waszą sytuację.
    Będę się modlić za Was.

    OdpowiedzUsuń
  31. Beatko jesteście obecni w moim sercu i modlitwach...
    Wzór jaki dostałaś jest przepiękny,prezenty piękne.
    Przytulam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  32. Beatko, dużo zdrowia i siły dla Was obojga. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Maryja bedzie wyglada. Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)