Obserwatorzy

środa, 1 kwietnia 2015

Moja wirtualna przestrzeń!!

     Moje Drogie! Jeśli zajrzy jakiś facet do mojej bazgraniny,najwyżej dowie się paru prawd o płci męskiej ale.....dzisiaj zostawiam ich w spokoju,mają dyspensę!!!!!!!Dzisiaj jestem baaaaardzo dumna z siebie,ponieważ udało mi się samej zalogować i już nie patrzę na komputer jak na diabła tasmańskiego a dzikie przerażenie nie odbija się w moich zielonych oczach.Hura kobiety górą!I jak to małe rzeczy cieszą??!!!A że dzisiaj"żabami rzuca"jak to mówiła moja śp.Babcia,pada zimny deszcz,wieje tak, że pies z budy nie chciał wyjść jak postawiłam mu miskę z jedzeniem(włożyłam psu michę do budy bo jeszcze jakiś obrońca zwierząt zarzuci mi, że głodzę stworzenie!)więc postanowiłam zagłębić się w świecie wirtualnym:)Muszę przyznać,że jest to świat wciągający.... Cz Wy też tak Kochane macie???Wieczór,kolacja na stole wszystko gotowe, wołasz raz na kolację,żadnego oddzewu,wołasz drugi,z córek pokoju słyszę zaraz i to ZARAZ słyszę jeszcze kilka razy za czym zaczniemy jeść kolację!Ale jak powiem, że mogą siąść przy komputerze to nigdy nie muszę powtarzać!Czyż moje pociechy to mają słuch wybiórczy??A na słowo komputer to włącza im się czerwona lampka w głowie??Czasami mam wrażenie, że z moimi najbliższymi to będę się porozumiewać przez kompa,napiszę na facebook ,że kolacja w kuchni i z głowy,każdy przeczyta!!!!

      Naszła mnie właśnie taka refleksja ,że my coraz mniej rozmawiamy!!??Robimy się jacyś mało towarzyscy,nasze kontakty przenoszą się w wirtualny świat(nawet kartki nie chce nam się na Imieniny wysłać) a przecież człowiek to zwierze stadne i potrzeba nam bliskości,obecności drugiego człowieka!!!Wieczorem chcę aby to mąż wziął mnie za rękę porozmawiał ,nawet o banałach!! Tego nie zastąpi nam najlepszy czy najdroższy komputer........

     Ale to zmyślne urządzenie przydaję się bardzo.Wyobrażcie sobie 21 wieczór, a moje 10 letnie dziecko przypomniało sobie(też tak macie,że dopiero wieczór jest coooooośśśś zadane,a po południu nie było??Rozmnożyło się,czy co!?),że ma napisać jakie są w Polsce Parki Narodowe .Włączamy kompa i po 10 minutach lekcje odrobione,ale przez to,że dzieci mają Internet stają się mało kreatywne...Ja to musiałam pójść zaraz po lekcjach do czytelni czy biblioteki i zaplanować odrabianie lekcji bo w domu nie było cyberprzestrzeni...która chciałaby to za mnie zrobić!!!

Wiecie może kto wymyślił taką"rozstrzeloną"klawiaturę?Nadal szukam liter.......                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas :)