Obserwatorzy

wtorek, 8 października 2024

Kocie zakładki

Polubiłam haftować zakładki 😚 Jest tyle fajnych wzorów, że nie wiadomo ,który wybrać!Ale ja jestem kociara ,to i zakładkę z kotem musiałam wyszyć! I tak powstały dwie kocie zakładki 😚🙂

Mnie się bardzo podobają te kocie zakładki i obie już cieszą inne oczy a ja szyję kolejną kocią zakładkę tym razem  dla córki 🙂




Wyszywam dla siebie torbę koralikami ,pieknię wychodzi ,ale jest to żmudna praca ....tak koralik po koraliku trzeba każdy przyszyć! Torba w trakcie pracy ,niestety brakło mi koralików ..  



 
Dotarły pocztówki z wakacji 

OD RENATY 




7 komentarzy:

  1. Mačacie záložky sú krásne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakładki. Cudownie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatka zakochała się w zakładkach, są śliczne a te błękitne oczy kociakow bajeczne, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe kocie hafciki zakładki wyszły przecudne :))) O a tym haftem koralikowym mnie zaciekawiłaś Beatko, napisz coś więcej przy kolejnej odsłonie - wygląda to interesująco i uroczo :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności te zakładki. :)
    U mnie te wzory czekają na przyszły rok, bo w tym roku odpuściłam sobie haftowanie zakładek.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię motyw koci nie tylko na zakładkach. Widzę że torba pracochłonna ale będzie śliczna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)