Obserwatorzy

poniedziałek, 9 września 2024

Kosmetyczka

U mnie powstała kosmetyczka wyszywana koralikami .....tak koralikami .Kupiłam gotową kosmetyczka ze wzorem na targu, dobraliśmy z panią sprzedającą koraliki a nici do jeans-u i igły do koralików miałam w domu
Tak byłam ciekawa efektu końcowego,że przez tydzień nie brałam niczego innego do ręki ,tylko kosmetyczka była na warsztacie robótkowym cały czas ! I jest koniec haftu, bardzo mi się podoba moja kosmetyczka ,jest jedyna w swoim rodzaju , bardzo oryginalna i bardzo ładna 😚🙂






 







Kosmetyczka ma w środku podszewkę i jest zamykana na zamek , mam praktyczną rzecz zrobioną dla siebie !
A tutaj fotka w trakcie szycia kosmetyczka koralikami



Dziękuję za pocztówki 

OD ELIZY 


OD BASI



 


15 komentarzy:

  1. Kosmetyczek nigdy za wiele. Mnie ciągle ich brakuje. Ta jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i nie za duża, więc można codziennie nosić ją ze sobą w torebce :) I nie mogę wyjść z podziwu, że zrobiłaś ją w tydzień - tyle koralików!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszła cudownie ale też sporo pracy i cierpliwości, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna! kiedy Ty robisz nie nadążam niestety za Tobą buziaczki ♥️

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko, kosmetyczka jest cudowna!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna kosmetyczka. Jedyna w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca, śliczny jest ten motyl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyczka wyszła cudnie!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, nawet gotową kosmetyczkę można zmienić w cacuszko😄 Fajnie, że wybrałaś wzór motyla, jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna kosmetyczka - podziwiam haft. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna kosmetyczna z haftowanym koralikami motylkiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka piękna. Podziwiam Twój talent i pracowitość
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. To nie jest kosmetyczka, to jest cacuszko, godne noszenia w swoim wnętrzu tylko najwyższej jakości kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dopracowana kosmetyczka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna kosmetyczka, motyw hafty idealnie do niej pasuje i jeszcze do tego koraliki, piękna, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)