Obserwatorzy

sobota, 17 kwietnia 2021

Matka Boska Częstochowska

         Rozpoczęłam pracę nad tym haftem jeszcze w listopadzie, bo w lutym haft został         

         podarowany mojej serdecznej przyjaciółce jako prezent Urodzinowo-Imieninowy. 

         Haft został wręczony nie oprawiony  wiedząc, że Małgosia robiła remont w domu ,chciałam 

         jej zostawić decyzję co do oprawy  wg własnego uznania 😀 Kiedyś już robiłam ten wzór dla

         siebie i przewisiał 20 lat  na ścianie,bardzo go lubiłam ,niestety przy remoncie pudełko 

         spadło ,szyba się stłukła i na haft wylał się rozpuszczalnik !!

         Z bólem serca haft wyrzuciłam , bo był nie do odratowania , niestety.

         Za to teraz z ogromną radością jeszcze raz go wyhaftowałam dla  Małgosi .







                                                  A tutaj robótka jeszcze na tamborku :)



 


20 komentarzy:

  1. Beatko, jeszcze raz dziękuję Ci za ten wspaniały, niezwykły haft.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft! Wielka szkoda, że poprzedni musiałaś wyrzucić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały wyjątkowy prezent, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko ja jestem pod nieustającym wrażeniem twoich haftów :) U mnie też wisi jeden od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! 20 lat to szmat czasu i ciekawy zbieg okoliczności z tym rozpuszczalnikiem .... masz wielkie serducho Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny obraz, też kiedyś go haftowałam, został w rodzinnym domu :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda...ale ten jest pewnie piekniejszy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ujmujący haft. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Beato podziwiam i zazdroszczę obdarowanej. Piękna Matka Boska 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz wielki talent!
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna pamiątka i wiele serca wlozylas w ten haft. Z tym rozpuszalnikiem to pech chyba bym sie zaplakala..

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny prezent, serdecznie pizdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Beatko jestem pod wrażeniem. Tyle czasu mnie nie było w Twoich wspaniałych progach a tu takie piękne dzieło.
    Serdeczności dla Ciebie i czekam na kolejne wspaniałe prace.

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatko piękny haft ile pracy, ale efekt zachwyca.
    Pozdrawiam serdecznie Beatko 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)