Obserwatorzy

niedziela, 15 marca 2020

Marcowe " Podaj dalej "

                               Dla nikogo pewnie nie będzie tajemnicą , że lubię tą zabawę i ciągle się 
                                     zapisuję , to też kolejna niespodzianka przyszła do mnie w marcu :)
                                Tym razem obdarowała mnie Daria od której dostałam bardzo , ale to
                                bardzo ciekawy betonowy świecznik a do kompletu pisankę
         Serdecznie dziękuję za upominek i zapraszam kolejne 2 osoby do zabawy









27 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy, niezwykły komplet, Beatko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne to !!! Pozdrawiam Beatko !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, betonowym świecznik to bardzo ciekawy prezent. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komplecik! Jajko też mam zamiar zrobić, ale jakoś ostatnio nie mam weny na robótki wielkanocne.
    Beatko, zakładka dla Ciebie leży, nie wysłałam na imieniny, ale najpierw miałam inny zamęt, później nie chciałam się pchać tam gdzie tłum. Kiedyś poleci;) Zostawiam Ci spóźnione, ale najszczersze życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne rzeczy dostałaś, ten świecznik szczególnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany zapisujesz się tak często do tych zabaw....... upominek uroczy pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykły komplet! Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny komplet, podoba mi się i to bardzo, super Beatko! Pozdrawiam niedzielnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zestaw,ja dopiero planuję przygodę z cementem,czekam na ciepełko,worek cementu już zakupiony:)Chętnie podejmę wyzwanie Podaj dalej,próbuję wrócić do blogowego świata:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię niespodzianki,całkowicie zdaję się na Ciebie:)Pozdrawiam

      Usuń
  10. Bardzo fajny pomysł z tym jajeczkiem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prace Kochana. Jestem pod wrażeniem. 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa praca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplecik, troszkę smutny ale ma coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
  14. Tej zabawie na razie kibicuję. Jak dorobię się jakiegoś talentu plastycznego to na pewno będę brać udział. Piękna niespodzianka. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo ciekawe, i bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesujący komplecik, muszę przyznać, że wygląda fajnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy sposób na taka ozdobę - wygląda pięknie!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się cały komplecik

    OdpowiedzUsuń
  19. Beatko bardzo fajny prezent dostałaś - zabawa super ja też lubię się bawić, bo zawsze dostaniemy coś co same nie zrobimy, albo inne rączki to zrobią (dziękuję za podaj dalej )
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podobają oba upominki

    OdpowiedzUsuń
  21. Betonowe cuda, piękny upominek a jaki talent osoby, która to wykonała, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne jajo. Chetnie bym sie zapisała ale boje sie czy zgłosza sie pöźniej chętni☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się zgloszą chętne osoby to świetnie a jak nie to trudno:(

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)