Obserwatorzy

niedziela, 12 maja 2024

Kolorowa Mandala

 Od kiedy u koleżanki zobaczyłam taką kolorową Mandale nie mogłam o niej zapomnieć! Bardzo mi się spodobała,więc poprosiłam koleżankę  o wzór,kupiłam kolorowy Kokonek i zasiadłam z szydełkiem do pracy 😚

I jest moja Mandala w moich ulubionych jesiennych kolorach ,dumnie wisi na  ścianie w sypialni 😚







Ciesze się bardzo , że udało mi się zrealizować swoje marzenie i to w tak krótkim czasie 😚

Dziękuję za pocztówki z wakacji !!! Pamiętajcie o mnie

OD MAŁGOSI I ANTKA 



OD AGATY


Mam sporo gotowych prac ,tylko często nie mam jak zrobić zdjęć, albo późno wracam z pracy i jest ciemno albo jest deszczowo......I pogoda nie pozwala zrobić dobrych zdjęć!

20 komentarzy:

  1. Śliczna mandala i ten ciepły kolor - super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mandala jest obłędny, świetna Kolorystyka, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba. Cudo. Pozdraeiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza i oryginalna mandala. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jest przepiękna, super się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wykonania , mandala jest śliczna. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna mandala. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze, że i mnie taka mandala chodzi po głowie , ba nawet kokonek już mam ale nie lubię ich umieszczać na obręczy.
    Tobie wyszła super, co prawda kolory nie moje ale fajny ten wzór serwetki wybrałaś na nią no i super że miałaś ją gdzie powiesić !!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mandala zachwyca.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko śliczna jest, a możesz powiedzieć coś więcej na jej temat ? Średnica, ile niteek, jaki wzór.... szukam czegoś na 60cm średnicę i chyba 4 nitki kokonek mam.... ale moge źle pamiętać....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnica 70 cm ,3 nitki ,wzór z internetu

      Usuń
    2. Dzięki a pamiętasz skąd ten wzorek?

      Usuń
  11. Bardzo udana mandala i taka wzorzysta :) Hihi, ja sobie kupiłam mandalę na bazarku, bo sama zrobić nie potrafię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka piękna kokonkowa mandala :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)