Obserwatorzy

niedziela, 5 marca 2023

Chusta Iluzja

Włóczka od Kokonka kupiona jeszcze latem z myślą o chuście  na zimę i załapała się na samą końcówkę zimy .Chodzę w niej  teraz często i bardzo mi się taki zestaw kolorystyczny podoba 🙂
Wzór znaleziony w Interneci ,pierwotnie planowałam inny wzór ale nijak go nie mogłam ogarnąć ,więc zdecydowałam się na ten ażurowy wzór ,który prezentuje się tak !






Wzór i filmik można znaleźć w Internecie pod nazwą "CHUSTA ILUZJA ".
Może któraś z Was zechce też wydziergać taką chustę 🙂😀


26 komentarzy:

  1. Piękna jest ta chusta kochana. Podziwiam Twój talent i zdolności.❤️
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i subtelna ta chusta. Niestety moje umiejętności hafciarskie są zerowe, ale liczę na to, że Twoi czytelnicy skorzystają z tej lekcji. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała chusta, kolorki również cudowne.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. I ile ja mam takich zaległych kokonków. Już nic nie kupuje póki ich nie wyrobię. Fajny zastaw kolorystyczny i fajnie że ta chusta powstała a zima... pewnie jeszcze będzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Napracowałas się :) ładny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna. Podoba mi się i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna chusta i kolorki piękne, jestem pod wrażeniem takiej dużej pracy!
    Dobrze, że chusta skończona bo za oknem zima w pełnej krasie.
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna chusta. I kolorki super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna chusta. Kolory niezwykłe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna chusta, idealna na nadchodzącą wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny wzór, kolorki też.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna chusta , bardzo ładna włóczka. Pozdrawiam serdecznie 👍👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna chusta i śliczny wzorek 🤩

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna chusta i ten zestaw kolorystyczny bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna chusta i piękny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna chusta w moich ulubionych kolorach :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna, niezwykle wygląda wykonana w tych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna jest i w moich kolorach. Serdecznie dziękuję za cudowny widoczek z Lublina - ja na razie żadnych wojaży nie planuję, więc "oddźwięczyć" się nie mogę, rekodzielniczo również, bo już się tym nie zajmuję. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tak cudnie wydzierganą chustę od Ani-koleżanki poznanej w styczniu w sanatorium😊
    Dziękuję za pocztówkę Beatko🤗💝
    Pozdrawiam🌷🙂

    OdpowiedzUsuń
  20. Ma w sobie ta chusta coś tajemniczego....jest piękna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie moja kolorystyka, ale Ty wiesz, że i tak podziwiam. A na żywo to dopiero efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała chusta niech się dobrze nosi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Chusta cudna a kolorystyka przyciąga uwagę, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie chusty są nie tylko piękne ale i wygodne. Podziwiam i zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super chusta - zarówno kolorystyka, jak i wzór.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna :) Też bym w takiej chodziła. Uściski

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)