Obserwatorzy

niedziela, 1 maja 2022

Prezenty Urodzinowo-świąteczne

 Chcę bardzo wszystkim podziękować za kartki ,życzenia i prezenty zarówno te ,które dostałam na Urodziny jak i te które dostałam na Święta Wielkanocne💕

Od Izy 




Od Marzenki







Od Agnieszki 


Od Lidzi



Od Agnieszki 


Od Gosi

Od Agnieszki



Dostałam też prześliczne kartki 🙂🙂🙂

                               Od Marzenki 




Od Basi




Od Gosi 


Od Lidzi


Od Agnieszki


Od Małgosi


Od Izy



Od Agaty


Od Magdaleny 



Od Agnieszki 


Od Eluni


To są cudowne dowody Waszej przyjaźni 🙂



13 komentarzy:

  1. Cudowne prezenty i kartki. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty a ja życzę Ci wszystkiego co najlepsze i serdecznie pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności dostałaś Beatko. Życzę wszelkiego dobra i ślę serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego, prezenty cudowne dostałaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Same wspaniałości, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuda:))) Jeszcze raz - 100 lat Beatko!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prezenty, a ja się zagapiłam, nie sprawdziłam i nic nie dorzuciłam do przesyłki😏

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki i prezenty. Wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego naj...najlepszego Beatko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione życzenia! Wszystkiego najlepszego, wzruszające upominki dostałaś ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie Cie Dziewczyny obdarosaly, spóźnione sto lat Beatko 😗😁😘

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)