Obserwatorzy

wtorek, 22 lutego 2022

Moje chabry xxx

Kilka lat temu miałam wyszyte takie same chabry jak teraz ,ale wpadła siostrzenica i zabrała ze ściany chabry na prezent na 18 - tkę.Ciociu Ty wyszyjesz sobie drugi raz ....I tyle haft widziałam 😀
Oczywiście minęło kilka lat zanim pomyślałam że trzeba te chabry sobie znów wyszyć ,tym bardziej , że  kocham kwiaty i mam ich dużo wyhaftowanych ,oprawionych i powieszonych w całym domu.
Kiedyś haftowałam chabry z gazetki ,ale nie mogłam jej znaleźć.  . ..pewnie komuś pożyczyłam na wieczne oddanie !
Dlatego zamówiłam zestaw na Coricamo z muliną wzorem i kanwą i mam moje chabry ,a że muliny było dużo to zrobiłam aż dwa hafty🙂
Może będzie ktoś chętny przygarnąć za przydasie lub wymianę,zapraszam.







Tutaj prezentuje dwa hafty jakie zrobiłam 😀




Cieszę się ,że po tylu latach udało mi się wyszyć te kwiaty ,bo wiecie jak to jest.......szewc bez butów chodzi!




Ten haft mam na wymianę 🙂🙂🙂🙂




Niestety pocztówek nie mam do pokazania bo nic teraz nie przyszło od Was .Poprawcie się 😀bo kolekcja mi się nie powiększa. 

28 komentarzy:

  1. Wspaniały haft, chyba piękniejszego nie widziałam, ogólnie chabry to śliczne kwiaty, więc warto było je wyszyć ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft.
    Zawsze podziwiałam umiejętność haftu krzyżykowego

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft! Cieszy oczy perfekcją wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne chabry! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te chabry, warto było wyhaftować je ponownie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie Beatko. Korzystając z okazji chciałam podziękować Ci z całego serca za piękny prezent urodzinowy 💕 Zrobiłaś mi nim cudowną niespodziankę Kochana. 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam , piękny jest ale niestety nie dla mnie. Nie cierpię wyszywać tła, a tu go dość sporo. Muliny bez numeracji kiedyś dostałam całą reklamówkę a więc nie mam ochoty na kolejne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny haft i piękna oprawa. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej. Ile to pracy trzeba... podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są te chabry.Chetnie się z tobą wymienię, napisałam do Ciebie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne chabrowe hafty :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beatko, piękne są te chabry.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne chaberki. Ale musiałaś się igłą przy nich namachać, ale efekt był tego wart.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne chabry Beatko. A jeszcze w oprawie cudnie się prezentują.
    Nie dziwię się, że chciałaś je mieć znowu:)
    Buziaczki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały hafcik.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwycające na pewno kosztowały wiele godzin pracy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne są te chabry, a zwłaszcza ich kolor. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Podwójna radość, piękny haft, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW!!!! Jakie piękny hafcik!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny haft, ja bym sie na taki nie porwała, wolę mniejsze hafciki :)
    A czy widokówki zbierasz tylko wypisane, czy czyste też?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękne tu u Ciebie rożne dzieła Super.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny obraz wyhaftowałąś. Tematprzeuroczy. Myślę, że chabry każdy kocha. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow podziwiam, dwa na raz?! Szacun!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)