Obserwatorzy

środa, 29 grudnia 2021

Podziękowania

Bardzo serdecznie dziękuję dziewczyny za życzenia i kartki od Was 🙂 Ja w tym roku wysłałam tylko kilka gotowych ,kupnych kartek .....Brak czasu na takie drobiazgi ...
Tym bardziej doceniam te które dostałam😀

  
                                OD GOSI 


                                  OD BASI 


                                 OD DARI 


                                  OD ELI


                                     OD AGNIESZKI 


                               OD MAGDALENY


                                OD MARZENKI



A teraz pokazuje pocztówki jakie do mnie od Was dotarły ,cieszę się bo mam ich coraz więcej !  Dziękuję  bardzo i czekam na kolejne

                                 OD BASI


 
                                      OD BOŻENKI


 
                                 OD TINY 



8 komentarzy:

  1. Piękne kartki ! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki i wspaniałe dowody pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, Beatko.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z okazji nadchodzącego 2022 r. życzę dużo uśmiechu, siły i wytrwałości oraz zdrowia oraz powiększającej się kolekcji pocztówek :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki wspaniałe, wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko!
    Ludzie Cię lubią o obdarzają pocztówkami od serca😊💖
    Serdeczności moc zasyłam i ja🌺💚🍀😃

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)