Obserwatorzy

środa, 6 stycznia 2021

Świąteczna bombka z domkiem

                        Jeszcze na wiosnę zrobiłam dla GOSI biały szydełkowy łapacz snów, a za niego 

                         poprosiłam blogową koleżankę o haftowaną bombkę w kolorze niebieskim  :)

                         Ja swój łapacz zrobiłam i wysłałam dawno , a Gosia obiecała , że na święta 

                         zrobi dla mnie bombkę ! I tak się stało ....dostałam przepiękną ozdobę :)

                         Oczywiście bombka zdobiła  mój salon w święta , do tego dostałam 

                          haftowany , przestrzenny domek , który podarowałam chorej sąsiadce . 

 

 









                                            

                                             W tym roku wysłałam tylko kilka kartek i kilka dostałam :)

                                             Dziękuję za dowody pamięci i małe wytwory rąk Waszych  

                                                                               OD LIDZI

                                                                                    OD ELUNI

 

                                  

                                                                          OD ANNY

 

                                                                                 OD MAGDALENY

 

                                         

                                                                                  OD MARZENKI

 


                                                                                OD GOSI

 

                                                                              OD ANI

 

                                                                            OD BASI

 

                                                                                       OD ELI

 

                                    A taki łapacz wysłałam Gosi do ozdoby jej domu 




 


 

22 komentarze:

  1. Piękna bombka, uroczy domek i wspaniały łapacz snów.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wymianka, piękne prace :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. taka wymiane to ja rozumiem,wspaniałe prezenty

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknymi prezentami wymieniłyście się Beatko. Pomyślności w Nowym Roku!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękną bombkę dostałaś, fajny haftowany domek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko prześliczne ozdoby wszystkie bez wyjątku. I bombka, i domek i bialutki łapacz snów.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i bardzo dziękuję za pamięć

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze hafciki.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne podarunki i kartki, Beatko. Szkoda, że mój składaczek nie dotarł - poczta zawsze musi co nieco nawalić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składaczek dotarł,ale Elizka zabrała go na choinkę do harcówki,a ja nie mam jego fotki😀

      Usuń
  9. Przepiękne prezenty :) i łapacz super Beatko - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty otrzymałaś, domek jest cudny!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, zdrówka i samych wspaniałości😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  11. To miłe dostać takie prezenty od rękodzielników 🙂 A Gosi na pewno spodoba się Twój łapacz snów. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna bombka i cudowny łapacz snów. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ cudna bombka a domek uroczy, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój łapacz snów jest taki delikatny, takie prawdziwe senne marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny, delikatny łapacz snów. Otrzymałaś też piękne i oryginalne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać, masz wielu ogowych przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sanę śliczności Beatko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)