Obserwatorzy

środa, 1 lipca 2020

Kolorowe koszyczki

                           Z   powodu  choroby wszystkie zajęcia w Domu Kultury zostały odwołane ...
                               w tym i nasze z rękodzieła ! Ale poradziłyśmy sobie  z tą sytuacją ,
                            przecież każda może składać elementy z origami w domu , prawda ?
                              Tym bardziej , że już miałyśmy kilka godzin jak składać  i kobietki 
                              pojęły co i jak , gorzej było  ze składaniem w całość , ale od czego 
                                        jest Internet i tyle pomocnych stron , prawda ?? 
                                 Było więc cięcie i składanie po domach , a kto mógł to składał 
                                     cuda z papieru ! I ja też złożyłam dwa kolorowe koszyczki , 
                                     jeden dla siebie , a drugi czerwony na prezent dla pani Zosi *









                              Koszyczki przy składaniu sklejam klejem Vicol oraz po złożeniu lakieruje 
                              bezbarwnym lakierem akrylowym , wtedy jestem pewna ,że się nie rozlecą :)) 
                                                    
                                                        Praca mojej szwagierki JOANNY !!!!






                                   Miłą niespodziankę sprawiła mi Ania wysyłając paczuszkę , a w niej ....
                                                 przepiękny album , którym jestem zachwycona !! 
                                Album to kunszt sztuki , za każdym razem go oglądam i podziwiam !
                                      Dostałam też kilka innych drobiazgów , za wszystko Aniu  - dziękuję :)









                                             Będąc ostatnio na wypoczynku , wysłałam kilka pocztówek ,
                                                     mam nadzieję , że niektórych zaskoczyłam  :) 

                                                          Dziekuję za pocztówkę jaka dostałam od ....

                                                                          OD MARZENY 
 
 

22 komentarze:

  1. Piękne prace origami. Gratuluję prezentu , album i inne cuda są fantastyczne. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze koszyki, bajecznie kolorowe,ale i pracochłonne, efekt wspaniały!Przeuroczy jest ten motylek.
    Śliczne prezenty.Takie zakładki z motylkami cudownie pasują do letniej pory.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są te koszyczki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te koszyczki, moje serce skradł czerwony :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyki pięknie się prezentują :) Na pewno są bardzo pracochłonne. Ja nawet nie próbuję brać się za takie dłubanie ;)
    Cieszę się, że prezent Ci się spodobał :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne koszyczki stworzyłaś, a otrzymałaś śliczne upominki. Za kartkę dziekuję i cieszę się, że wyjazd sie udał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko prześliczne koszyczki i jakie kolorki .
    A upominek super.
    Beatko bardzo mnie zaskoczyła i ucieszyła _kartki z pozdrowieniami od Ciebie bardzo dziękuję .
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarówno koszyczki, jak i prezenty są bardzo piękne. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja Ci dziękuję za pozdrowienia z Krakowa :-) Koszyczki efektowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne koszyczki, Beatko. I jaki piękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszyczki są piękne; są tak kolorowe, że aż miło na nie popatrzeć.
    Od razu robi się lżej na duszy.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo.. jakie fajne koszyczki i to z papieru, a jakie wzorki mają ciekawe :) Album faktycznie piękny dostałaś, ale zakładki i bransoletki tez ciekawie się prezentują :)I dziękuję ślicznie za odwiedziny. Miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszyczki pracowicie poskładane niesamowita dokładność i precyzja! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Robisz na prawdę piękne rzeczy! Kiedyś sama chodziłam na zajęcia, na których robiłam podobne rzeczy. Urzekł mnie album! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, koszyczki są niesamowite, podziwiam Twoje origami z ogromnym uwielbieniem! Fajny prezent też dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne koszyczki stworzyłaś i przepiękny album dostałaś. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Z wielkim podziwem patrzę na Twoje prace w technice origami,są niesamowite. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne,ile pracy cię kosztowały...dziękuje kochana za kartkę

    OdpowiedzUsuń
  19. Pocztowki dostalam dziękuję. Jesli kiedys bedziesz obok mnie przyjeżdżać dawaj znać. Miło mi będzie Cię poznać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszyczki są śliczne i takie radosne kolorem, piękny prezent dostałaś.podziwiam takie prace. Serdecznie pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyjątkowy i piękny, to moja opinia o Twoim koszyku.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)