Obserwatorzy

sobota, 20 czerwca 2020

Urocze wyklejane kwiatuszki

                       Chcę pochwalić się bardzo ładnym , wyklejanym diamencikami bukietem 
                       kwiatów, który zrobiłam jakiś czas temu , ale jakoś mi nie po drodze było 
                       do oprawy , więc obrazek odleżał swoje ! Ale zmobilizowałam się ,
                       zabrałam hafty : diamencikowy i krzyżykowy do oprawy i ten już odebrałam .
                       No i chwalę się bukiecikiem , który zawisł w korytarzu i od tej pory miło
                       przyciąga oko jak się wchodzi do domu , korytarz nabrał kolorów :))










                                                   Wyklejanka w wersji roboczej , jeszcze bez ramki :)
 


                                        Bardzo lubię te diamencikowe wyklejanki , ale skończyły mi się zapasy ,
                                                            a kupić  teraz na Alliexpress  nie można .....

34 komentarze:

  1. Coś niesamowitego!pięknie wyglada ten obraz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ten obrazek, Beatko.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny bukiecik Beatko, a oprawiony obrazek jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obrazek Beatko.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obrazek, pozdrawiam i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko cudny jest , zawsze chciałam spróbowac tej techniki ale jakoś nie było mi po drodze.
    Nie rozumiem czemu nie można kupić na Alliexpres, cały czas kupuje i normalnie dochodzi.. A wirus.. proszę Cie przez 60 dni przesyłki dawno umrze Ale jak masz z Tym problem to polecam Joom, ceny podobne ale dużo szybsza przesyłka. https://www.joom.com/pl/search/q.diamentowy%20obrazek
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny obraz, i kto by pomyślał, że to mozaika! Z daleka wygląda jak malowany. Ale czad! Rewelacyjna praca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wyklejanka!!! Ostatnio zaryzykowała i zrobiłam małe zakupy na Alli, zobaczymy czy dojdą.
    Bardzo dziękuje za kartkę z wakacji.
    Pozdrawiam serdecznie Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest PIĘKNE!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny obrazek. Jestem pełna uznania i podziwu dla Twojego talentu kochana. 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. W tej oprawie wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obrazek jest przepiękny:-)
    Ja raczej nie kupuję na alliexpres, ale niedawno się skusiłam na jeden zestaw do haftu, którego u nas nie widziałam i wszystko było ok. A diamentowe wyklejanki kupowałam w polskich sklepach, w których wybór jest coraz większy. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny obrazek. Wydaje mi się, że do wyklejania diamentowych obrazków trzeba mieć sporo cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ niesamowity efekt dają te diamenciki, wspaniały haft, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny z diamentami obrazek i te kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne , to bardzo pracochłonna sztuka ale efekt jest super.

    OdpowiedzUsuń
  17. ciagle nas zaskakujesz przepięknymi pracami

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny obraz! Moje ulubione kolory i kwiaty!
    A na Aliexpres można, tylko wprowadzono koszty przesyłki, fakt że niewielkie, ale zawsze.
    Pozdrawiam Beatko i dziękuję za piękną kartkę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały obraz, od razu przypominają mi się łany bławatków i rumianków na łąkach za moim ogrodem. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna praca Beatko. Obrazek z pewnością przyciąga wzrok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny haft w niebieskich kolorach z pięknymi kwiatuszkami.
    Nic dziwnego, że zdobi korytarz.
    Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny. Pozdrawiam serdecznie 🌺☀️

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny obraz! Nigdy nie próbowałam diamond painting, dlatego mam pytanie czy tą techniką szybciej się wykleja obraz niż np gdyby był haftowany? Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diamencikami szybciej się wykleja niź haftuje krzyżykami☺

      Usuń
  24. Przepiękny obrazek, wygląda równie pięknie jak te haftowane:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny bukiecik :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie Beatko!!! Wspaniałe te kwiaty, takie sielskie, letnie :). Dziękuję ślicznie za kartkę :). Wczoraj doszła. Bardzo mi miło, że o mnie pamiętałaś! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten obrazek jest przepiękny :D Jestem pod wielkim wrażeniem jego wykonania :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ to cudne...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Delikatny, subtelny obrazek 😀
    Dziękuję za pocztówkę z podróży 🌺🙋‍♀️ ja nadal tylko w domku i do lekarzy!
    Pozdrawiam serdecznie 💙😃

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniały obrazek Beatko.:) Podziwiam niezwykłą precyzję wykonania. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)