Obserwatorzy

czwartek, 25 lipca 2019

Lipcowe Aniołki

                                Nie wiem jak to się dzieje , ale najczęściej ozdoby bożonarodzeniowe robię 
                               w lato ! Wtedy jakoś najbardziej lubię je robić , może  to i swoboda , luz
                                tak na mnie działają . Nie mam pośpiechu jak przed świętami , jakiś
                                       zakupów, robienia porządków , po drodze Rekolekcji  .....
                                       I tak u mnie zawitały lipcowe Aniołki dla kuzynki ze Śląska ,
                               jako dar w podziękowaniu za pomoc okazaną w czasie choroby męża .
                               Aniołki są całe białe , wedle życzenia kuzynki , która zawsze podziwiała 
                                  u mnie takie Aniołki na choince , a teraz będzie miała własne  :))






                       Wygrałam w Candy śliczną torbę u Kasi , którą właśnie chcę się Wam pochwalić !
                                        Torba jest duża i mocna , w sam raz na duże zakupy - dziękuję .




  
                              A takie oto pocztóweczki znalazłam w skrzynce na listy - dziękuję  :)

                                                                OD MAŁGORZATY






                                                                      OD IZY 



                                                                          OD ASI 
 

                        Pozdrawiam ze słonecznego Podkarpacia , życzę pogody i uśmiechu  :)

34 komentarze:

  1. Gratulacje z okazji wygranej. Twoje pracę są bardzo starannie wykonane, wiem, bo sama mam gromadke delikatnych aniołków🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko, aniołki są prześliczne.
    Gratuluję wygrania pięknej torby.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne aniołeczki zrobiłaś. Gratuluję wygranej w Candy i otrzymanych super kartek. Fajnie, że moja dotarła, bo ostatnio nie dowierzam poczcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję super wygranej.:) Śliczne aniołki Beatko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję super wygranej - w dodatku w "jedynie słusznym" kolorze :))
    Aniołki są cudne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołki śliczne!
    A i torba rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne te aniołki :-) Będą cudnie zdobić choinkę :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne bielusieńkie :) takie podobaja mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycające są Twoje aniołki!!! Gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anioły podbiły moje serce. 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna aniołkowa gromadka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beatko torba śliczna, super że ją wygrałaś :)). A aniołki są wspaniałe, cudne maleństwa :)) Moc uścisków posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne aniołki, niech radują na całego kuzynkę. Gratuluję wygranej, torba rewelacyjna. :) Pozdrawiam i życzę pięknych dni. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja sobie obiecuję że będę po jednym aniołki ro bić od lipca.....niestety to tylko obiecanki,twoje są piękne

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo sympatyczne są te Twoje aniołki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniołki są prześliczne, bomba! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ cudne te aniołki, świetna torba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne aniołki! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super aniołki,też kiedyś robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne aniołki!!!!! Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygranej gratuluje a aniołki cuda !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. A może przez to, że dzień jest dłuższy? Aniołki wyglądają ślicznie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te aniołki są urocze i takie wesołe. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi też podobajä się najbardziej białe aniołki, bez dodatku kolorowego wykończenia. Twoje wyszły ślicznie. Torba bardzo ładna, w pięknym zestawie kolorystycznym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Beatko wspaniałą masz armię aniołków.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniołki piękne jak zawsze,torba sliczna.

    OdpowiedzUsuń
  27. Aż mi się łezka w oku zakręciła.
    Moja Córka uwielbiała szydełkowe aniołki.
    Torba śliczna - gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne, a moje się tworzą tez latem 😀

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne są te aniołki, mam to szczęście, posiadać je na swojej choince :* dziękuję Ci za nie Beatko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)