Obserwatorzy

sobota, 17 listopada 2018

Hematyt

                                   W takim kolorze jak w tytule powstały u mnie dwie bransoletki dla 
                                              córki mojej koleżanki , która właśnie taki kolor chciała .
                                                                  Bransoletki różnią się tylko zapięciem !
                                    Cieszę się , że mogłam je zrobić i podarować , niech się dobrze noszą :)












                    Fajną niespodziankę dostałam od DANUSI , którą poprosiłam o wzór tulipanów.
                       Danusia dołożyła jeszcze co nieco , zobaczcie sami :) Dziękuję za paczuszkę .
                                            





                                                              Kolejne pocztówki - dziękuję :))
                                                                                    OD JOLI



                                                                                   OD ANNY



                                                  Pozdrawiam Was wszystkich bardzo serdecznie  :)  

43 komentarze:

  1. Bransoletki są ekstra , kolor jest fajny ***

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego typu branzoletki. Beatko serdecznie dziękuję za pocztówkę. Jest śliczna i będzie mi zawsze o Tobie przypominała. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny wybór kamieni na te bransoletki. Wspomnę jeszcze , że leża one na niesamowitej frywolitkowej serwetce. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię bransoletki w tym stylu. pasują prawie do wszystkiego i dobrze się je nosi. Na pewno się spodobają. Prezent bardzo fajny. Będzie co i czym haftować. Widzę, że dużo osób zbiera pocztówki, a ja swoją kolekcję wyrzuciłam. Miałam sprzed 40 lat z Moskwy, Pragi, Budapesztu i z innych miejsc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Też lubię hematyty. Zawsze eleganckie i przyjemnie zimne:)
    Uściski Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne bransoletki :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne bransoletki! Miło jest otrzymywać takie niespodzianki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne bransoletki.Również frywolitkowa serwetka przeurocza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne biżutki Beaciu :) a ja pieknie dziękuje za pocztówkę z pozdrowieniami :) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe bransoletki! Bardzo eleganckie i uniwersalne, będą do wielu rzeczy pasować. Dziewczyny na pewno zachwycone :) Śliczne podarunki dostałaś, cieszę się też, że pocztówki ode mnie dotarły, tak zwlekałam z ich wysłaniem, ale przynajmniej jest jedna z Zabrza! Pozdrawiam i ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  11. Beatko zadziwiasz pod każdym względem :) cudne bransoletki a paczka śliczna. Lista pocztówek rośnie i tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Beatko! Śliczne bransoletki, Prezent Wspaniały otrzymałaś, Widokówki Piękne - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo piękne bransoletki, a paczuszka wspaniała:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bransoletki cudne :-) mnie zachwyca serweta na której je prezentujesz :-) przepiękna jest :-)
    Prezent otrzymałaś niesamowity.
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bransoletki z hematytów śliczne. Lubię te kamyki.
    Świetna paczuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Beatko, przepiękne te bransoletki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo pracowita i kreatywna z Ciebie kobieta, podziwiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bransoletki wyglądają pięknie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna ta biżuteria na pewno się spodoba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniała biżuteria,widzę że i serwetka się przydała do sesji zdjęciowej,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bransoletki świetnie się prezentują! A kolekcja pocztówek rośnie, super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne bransoletki. Kocham hematyt i mam kilka rzeczy z dużym jego udziałem, a ostatnio dowiedziałam się, że to mój kamień więc dlatego chyba moja do niego słabość. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bransoletki są piękne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne bransoletki, na prawdę wyjątkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Beatko,piękne bransoletki ja takich nie umiem zrobić muszę kiedyś spróbować ;)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bransoletki bardzo efektowne, te koraliki są prześliczne, już mi się kojarzą z sylwestrowym balem:-)
    Powodzenia z tulipanami, piękny obrazek się zapowiada:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne bransoletki!!! Wspaniały prezent!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa ta bransoletka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Beatko bransoletki przygotowałaś świetne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nawet nie wiedzialam ze jest taki kolor
    ale bransoletki piekne

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne bransoletki zrobiłaś. Super prezent dostałaś. Pozdrawiam, pocztówki z Bełżyc już zdobyłam, niebawem Ci prześlę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjne bransoletki, bardzo mi się podobają w tym kolorze, pozdrawiam Ania




    OdpowiedzUsuń
  33. Wow!!! cudne bransoletki,bardzo lubię hematyty,to kamień z bardzo pozytywna energią.
    Prezenty zawsze mile widziane:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hematyty maja cudny kolor, tzn mój ulubiony:-) Śliczne bransoletki. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Haft prześliczny. Róże jak prawdziwe :-) Ja też kocham te kwiaty . Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)