Obserwatorzy

niedziela, 4 czerwca 2023

Ażurowy bieżnik

Widzę, że ten haft wraca do łask, choć przez wiele lat był traktowany troszkę po macoszemu ,a szkoda bo jest bardzo dekoracyjny ..... tylko to wycinanie ażurów czyli dziurek może przyprawić o ból głowy 🙂

Dostałam ten bieżnik i kilka innychdo wyszycia  od znajomej, która ze względu na pogorszenie wzroku podarowała mi je .

I tak powstał kolejny bieżnik haftem Richelieu, w sam raz do salonu 🙂😚







Powiększyła mi się kolekcja pocztówek!! Dziękuję bardzo ,wysyłajcie też ze swoic miast czy miasteczek gdzie mieszkacie 😚

OD LIWII



OD KASI



OD MALGOSI





OD ANI


A u mnie kolejny haft na tamborku,tym razem bratki .Mam już dwa hafty skończone tylko jakoś ciężko mi zebrać się i zanieść je do oprawy .....



24 komentarze:

  1. Bieżnik elegancki, klasyka
    Bratki już wyglądają cudownie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś moja mama haftowała takie serwetki. Twój bieżnik pięknie się prezentuje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny bieżnik, to moja ulubiona technika haftu. Kiedyś bardzo dużo prac zrobiłam tą techniką. Chyba nawet do tej pory mam taki sam bieżnik, razem z kompletem serwetek, tylko w kolorze różowym :))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny bieżnik - wyszedł Ci wspaniale. A bratki zapowiadają się jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft richelieu jest naprawdę fascynujący. A bratki pięknie się zapowiadają.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak byłam w podstawówce, to haftowałam takie ażurowe serwetki.
    Twoja wyszła super :).

    Bratki zapowiadają się ślicznie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny bieżnik Beatko, bratki na tamborku śliczne.
    Masz rację haft Richelieu nigdy chyba nie wyjdzie z mody. A przy tym nie musi to być haft biały...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bieżnik piękny.
    Nie umiem tak haftować (albo nigdy nie próbowałam).
    Ten haft wymaga porządnego ukrochmalenia i prasowania (co na pewno dla wszystkich niemal oczywiste, ale widziałam różne rzeczy)

    OdpowiedzUsuń
  9. To piękny i bardzo elegancki haft. Śliczny bieżnik. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegancki bieżnik. :)
    Przypomniałaś mi, że mój nie skończony leży gdzieś w czeluściach szuflady, a wyszywałam go właśnie techniką Richelieu, a do kompletu są jeszcze małe serwetki.
    Jakoś straciłam serce do tego haftu i nie wiem, czy zdołam dokończyć rozpoczęta pracę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny bieżnik. Zachwycające bratki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Bieżnik jest cudny. Uwielbiam haft Richelieu, jest może i wymagający ale efekt końcowy jest tego wart, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow super Beatko !!! Szacun

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, elegancki bieżnik. Super. A haft zapowiada się ślicznie . W bratkach jest urok sam w sobie

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy ten Twój bieżnik. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Bieżnik elegancki, a bratki już pięknie wyglądają :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie dziękuję za karteczkę z Oświęcimia💖🤗
    To niedaleko mnie.
    Bieżniki tak haftowane bardzo lubię😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana
      *Olkusza oczywiście, przepraszam.
      Oświęcimem—busem, przed chwilką wracałam z Krakowa do domku😉

      Usuń
  18. Wiem, wiem jak to jest z zaniesieniem do oprawy. Wyhaftowane, a przez lata leży nie oprawione - przynajmniej u mnie tak bywa. Haftu Richelieu nigdy się nie nauczyłam, nawet nie próbowałam. Pocztówki - super !!! Chętnie je oglądam u Ciebie. Twój hafcik - przepiękny !!! Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Haft Richelieu - Francja elegancja bez dwóch zdań, bratki prześliczne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny bieżnik. Też nie przepadam za wycinaniem, a dopiero wtedy widać efekt pracy. Bratki zapowiadają się pięknie. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny i ostatnio zapomniany haft. Pięknie wyhaftowałaś bieżnik, będzie doskonałą ozdobą.
    Dziękuję za kartki z Twoich podróży.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)