Obserwatorzy

niedziela, 15 lipca 2018

Super skarpety

                      Mam super skarpety ! O nie, nie zrobiłam ich sama , choć  kilka razy 
                                przymierzałam się do tego tematu i zawsze   ..... poległam !
                                           Widać , na razie nie pisane mi robić skarpet !
                           A te które prezentuje dostałam w prezencie od Uli , która jest  
                                        mistrzynią drutów , bo jej wychodzą perfekcyjnie . 
                               Bardzo dziękuję za super skarpety  i resztę prezentów ,
                                 jakie dostałam , szczególnie ciekawa jest książka o hafcie 
                                           krzyżykowym - kolorowa i bogata we wzory :)

                                                         


                                                                     Skarpetki leżą jak ulał :) 


                                                                   
                                                                        Całość przesyłki  




                                             Czas wakacyjny w pełni to i pocztówek mi przybywa .
                                                         Za wszystkie serdecznie dziękuję  **
                                                                  
                                                                                OD DOROTY




                                                                                        OD ASI 

                                                                            
                                                                                      OD ELI


 Przed nami dopiero wypad wakacyjny. Wiadomo wszystko będzie zależeć
     od samopoczucia męża ! A planów to my mamy , że ho ho....        

31 komentarzy:

  1. Ale masz super skarpety :) w ogóle dostałaś piękne prezenty :) Sama też nie umiem takich robić niestety.
    Beatko dużo zdrówka dla Męża!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i cieplutkie skarpetki.:) Pozdrawiam Beatko i życzę Wam udanych wyjazdów.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super skarpety i fajnie wyglądają , a mama takie uwielbia ***

    OdpowiedzUsuń
  4. Skarpety wymiatają ! pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent dostałaś:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to teraz stopy Ci nie zmarzną :))
    Świetne prezenty.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny prezent dostałaś. Przypomniało mi to, że muszę zrobić dwie pary skarpet do damskiego stroju góralskiego. A wcale nie mam na to ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są takie skarpety! Ładne prezenty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałaś super skarpetki i jak fajnie leżą :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko, świetne skarpety.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciesze się że masz skarpety, bo ja też poległam;)
    Świetne prezenty i pocztówki. Moje się nie zmieściły hihi.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skarpetki superanckie, ale książki to naprawdę zazdroszczę. Obejrzę, gdy wpadnę do Ciebie z wizytą.Tymczasem pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. W takich skarpetach to nie są Ci już straszne żadne mrozy, Beatko. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatko,chłodne dni Ci nie straszne:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. W twórcah skarpet podziwiam zawsze to, że im te skarpety wychodzą indetyczne.
    A te takie francuskie w kolorycie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Skarpety odjazdowe:-) Pięknych, wspólnych wakacji Beatko:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne skarpetki, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Beatko! Wspaniały prezent dostałaś, Skarpetki są urocze - Pozdrawiam Cieplutko i Udanych wakacji życzę

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudne te skarpety. I ile karteczek! woow
    Zdrówka dla męża abyście mogli pojechać spełniać marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana!
    Grubych skarpet nie mam i nie noszę, bo zawsze mi gorąco.
    Ale te na zdjęciu kolorowe i wesołe.
    Pozdrowionka ślę i zdrówka Wam życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna przesyłka. Skarpetki bardzo fajne. Zdrówka i udanego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super skarpetki teraz już nóżki nie zmarzną:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne prezenty :-) oby skarpety nie przydały się na wakacje choć są takie "twarzowe"

    OdpowiedzUsuń
  24. Skarpety swietne! Udanego wypoczynku Beatko :) sciskam !

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zakręty, idealne na chłodne wieczory :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarpety miało być, ale tablet wiedział lepiej i poprawił po swojemu :-DDD

      Usuń
  26. Do skarpet mam dokładnie taki sam stosunek, znaczy chciałabym, a jakoś nigdy się nie składa:-)
    Super kolekcja kartek:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękną niespodziankę otrzymałaś! a skarpetki superaśne:))

    OdpowiedzUsuń
  28. ale fajne francuskie skarpetki :3, i na pewno nóżka w nich zimą nie zmarznie, aż zazdroszczę :) Muszę się z kimś za takie skarpetki wymienić :) bo zima tuż tuż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)